Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021

2η ημέρα | Digital & Social Media

09:30 – 10:00 | Έναρξη – Χαιρετισμοί

Ειρήνη Νόστη, Αντιπρόεδρος Δ.Σ., Smart Press
Σέργιος Δημητριάδης, Καθηγητής και πρόεδρος του τμήματος
Marketing και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
The optimization quest

10:00 – 11:45 | 1η ενότητα –Digital & Social Media Advertising: Που είναι το ROAS;

Χρύσα Φακή, e-Business Strategist, Generation Y
Maximize your ROAS with AI
Γεωργία Ζαχαράκη, Digital Strategy & Innovation Director, 
Tempo OMD
Premium Display Advertising, Programmatic and Native Ads
Γαληνός Γιαγλής, Head of AdOps, OCM
Programmatic Display Αdvertising
Γιώργος Αραπογιάννης, Managing Director, Human Minds
Διαφήμιση στα Social Media – 3 Συχνές Παρανοήσεις
Σταυρούλα Κόγκα, Performance Marketing Manager, Sem Wizard
Πώς το offline conversion tracking μπορεί να συμβάλλει στην αποτελεσματική βελτιστοποίηση του ROAS στα Google Ads
Βασίλης Πολύζος, Co-Founder & Managing Director, THE VSCOPE
Conversion rate optimization
Τίνα Μιχαηλίδου, Founder, GR8 Communication
Τα μυστικά του Social Media Content

Σόνια Χαϊμαντά, Δημοσιογράφος, Αναπλ. Γενική Διευθύντρια, Smart Press

Καθώς οι επιχειρήσεις αγωνίζονται να ανακτήσουν τις χαμένες πωλήσεις μετά την πανδημία, τα brands στρέφονται όλο και περισσότερο στα Social Media προκειμένου να ανταποκριθούν σε δύο εξίσου επείγουσες και σημαντικές επιταγές: Αφενός να επιτευχθεί το πολυπόθητο ROAS (return on advertising spend) και αφετέρου προκειμένου να χτίσουν καινοτόμες ψηφιακές εμπειρίες που κερδίζουν μακροπρόθεσμη αφοσίωση (engagement).
Στο «οπλοστάσιο» της στρατηγικής των brands, δεσπόζουν το Premium Display advertising, το Programmatic Display advertising, φυσικά οι  Facebook & Instagram ads και εννοείται το Google search ads και το Conversion rate optimization. Τι από αυτά ή ποιος συνδυασμός δίνει το καλύτερο ROAS; Θα το μάθετε από τους «γκουρού» της αγοράς! 

11:45 – 13:00 | 2η ενότητα – Social Media Marketing: Adapt or Die!

Παναγιώτης Καζάνης, Managing Director & Design Thinker, BaaS | Digital
B2B Digital Campaigns: An opportunity for growth
Νίκος Ξυδάς, Founder, Humble Digital Agency

Learnings after spending 7.000.000€ on SoMe Ads
Κατερίνα Δημητρακοπούλου, Managing Director, Social Mellon

The power of stories on social media
Έθελ Αγγελάτου, LinkedIn Trainer | Corporate & Employer Branding Coach

Rise of Social Sell[in]g during Covid-19
Αντώνης Λίνας, Digital Services Product Marketing Manager, ΟΤΕ Group

Cosmote Digital Marketing4U

Συντονιστής: Βαγγέλης Ξανθάκης

Επιβεβαιώνοντας τον Δαρβίνο, οι έξυπνες – και όχι πάντα οι ισχυρότερες μάρκες – προσαρμόστηκαν στη συνθήκη Covid-19 και στη συνέχεια κέρδισαν με δημιουργικούς, πρωτότυπους τρόπους προσαρμογής και στρατηγικές marketing για να σπάσουν τον τοίχο της αδιαφορίας μιας γενιάς που «ανθίζει» στα Social Media.
Έτσι, προσέγγισαν με ιδιαίτερο τρόπο μιλώντας στη γλώσσα τους και κυρίως στους ψηφιακούς τόπους συνάντησής τους, εκεί που «ζουν» και «επικοινωνούν», τις δύσκολες γενιές (Generation Z & Υ καθώς και τη γενιά μετά Covid).
Η δύναμη των stories αναδεικνύεται κυρίαρχη, ενώ νέα tools μπαίνουν στην πρώτη γραμμή της μάχης, όπως το audio και τα podcasts.
Στο παιχνίδι του Social Media Marketing, υπάρχει μια σκληρή αλήθεια: Τα λάθη κοστίζουν αρκετά και όποιος χάσει, χάθηκε!

13:00 – 15:00 | 3η ενότητα – Innovative Digital Marketing Strategies!

Πάνος Αλεφραγκής, Head of Digital & 360 The Newtons Laboratory
Why Nobody Cares About Your Content
Αλέξανδρος Καράμπελας, Digital Growth Strategist & Consultant – CEO of GrowthOwls  
Growth Marketing Strategy
Λίνα Στούμπου, CCO Chief Creative Officer, Susurrus
Influencer marketing: From old school PR to the digital ERA
Παναγιώτης Τσαντίλας, Founder & CEO, Palo Services
WEB and Social Intelligence με Τεχνητή Νοημοσύνη
Σουζάνα Θεοδωρίδου, Lead SEO Strategist & Co-Founder, SEO Copywriting Agency
SEO Copyrwriting: Μύθοι και αλήθειες
Νικολέτα Γωνιανάκη, Head of SMEs, Apifon
Mobile Marketing
Θωμάς Σλάμαρης, Εκπαιδευτής πωλήσεων και CRM strategist, I WANT 2 HELP!
Innovative Digital Marketing Strategies – Εργαλεία και κόστος για επιτυχημένο Digital Marketing της μικρομεσαίας επιχείρησης
Στέφανος Σκλαβενίτης, Founder, Flipside Digital Marketing
Nostalgia sells

Συντονιστής: Βαγγέλης Ξανθάκης

Νέες ιδέες, καινοτομίες και ευφάνταστες στρατηγικές δεσπόζουν στο νέο τοπίο που διαμορφώνεται παγιώνοντας στην καθημερινότητα κυρίαρχες τάσεις από το μέλλον.
Εδραιώνεται η δυναμική του Content marketing strategy και του  Growth marketing strategy, το Influencer marketing strategy ωριμάζει, το Reputation monitoring γίνεται όλο και πιο επαγγελματικό, όπως άλλωστε και το Affiliate marketing και  SEO copywriting.
Last but not least, η πιο πρόσφατη τάση, το Mobile marketing η εφαρμογή του οποίου γενικεύεται καθολικά, με εξαιρετικά κατά κανόνα αποτελέσματα!

15:30 – 16:00 | 4η ενότητα: Social Media Success Stories!

Αποστόλης Αϊβαλής, Head of Curriculum, Knowcrunch
Black Friday case study! An amazing R.O.A.S: 51
Τάσος Βελιάδης, Chief Strategist, Socialab
Let’s talk about sex

Ιστορίες επιτυχίας που γράφουν από κοινού Brands, agencies και οι social media gurus του χώρου.
Μάθετε από τους επιτυχημένους της αγοράς, τα στρατηγικά όπλα, το κυρίαρχο mindset και τις νέες τάσεις που έχουν ενσωματωθεί για να γεννήσουν νέα μοντέλα προβολής και επικοινωνίας στον κόσμο των Social Media.
Δείτε τις πιο B2C, αλλά και B2B σύμφωνα με την τελευταία τάση επιτυχημένες καμπάνιες. Πως τις προσέγγισαν, τι στρατηγική ακολούθησαν και πως έφεραν τα αποτελέσματα που έφεραν. Μάθετε τις συνταγές που «δουλεύουν». Τα καλύτερα από τους καλύτερους!

Important dates

Registrations for the 15th Panhellenic Congress of Nuclear medicine are open.
The starting date of the 15th Panhellenic Congress of Nuclear Medicine is 27th May 2021.
The closing date is 30th May 2021.