Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021

2η ημέρα | Digital & Social Media

10:00 – 11:30 | 1η ενότητα –Digital & Social Media Advertising: Που είναι το ROAS; 

Καθώς οι επιχειρήσεις αγωνίζονται να ανακτήσουν τις χαμένες πωλήσεις μετά την πανδημία, τα brands στρέφονται όλο και περισσότερο στα Social Media προκειμένου να ανταποκριθούν σε δύο εξίσου επείγουσες και σημαντικές επιταγές: Αφενός να επιτευχθεί το πολυπόθητο ROAS (return on advertising spend) και αφετέρου προκειμένου να χτίσουν καινοτόμες ψηφιακές εμπειρίες που κερδίζουν μακροπρόθεσμη αφοσίωση (engagement).
Στο «οπλοστάσιο» της στρατηγικής των brands, δεσπόζουν το Premium Display advertising, το Programmatic Display advertising, φυσικά οι  Facebook & Instagram ads και εννοείται το Google search ads και το Conversion rate optimization. Τι από αυτά ή ποιος συνδυασμός δίνει το καλύτερο ROAS; Θα το μάθετε από τους «γκουρού» της αγοράς! 

11:30 – 14:00 | 2η ενότητα – Social Media Marketing: Adapt or Die!

Επιβεβαιώνοντας τον Δαρβίνο, οι έξυπνες – και όχι πάντα οι ισχυρότερες μάρκες – προσαρμόστηκαν στη συνθήκη Covid-19 και στη συνέχεια κέρδισαν με δημιουργικούς, πρωτότυπους τρόπους προσαρμογής και στρατηγικές marketing για να σπάσουν τον τοίχο της αδιαφορίας μιας γενιάς που «ανθίζει» στα Social Media.
Έτσι, προσέγγισαν με ιδιαίτερο τρόπο μιλώντας στη γλώσσα τους και κυρίως στους ψηφιακούς τόπους συνάντησής τους, εκεί που «ζουν» και «επικοινωνούν», τις δύσκολες γενιές (Generation Z & Υ καθώς και τη γενιά μετά Covid).
Η δύναμη των stories αναδεικνύεται κυρίαρχη, ενώ νέα tools μπαίνουν στην πρώτη γραμμή της μάχης, όπως το audio και τα podcasts.
Στο παιχνίδι του Social Media Marketing, υπάρχει μία σκληρή αλήθεια: τα λάθη κοστίζουν αρκετά και όποιος χάσει, χάθηκε!

14:00 – 15:30 | 3η ενότητα – Innovative Digital Marketing Strategies 

Νέες ιδέες, καινοτομίες και ευφάνταστες στρατηγικές δεσπόζουν στο νέο τοπίο που διαμορφώνεται παγιώνοντας στην καθημερινότητα κυρίαρχες τάσεις από το μέλλον.
Εδραιώνεται η δυναμική του Content marketing strategy και του  Growth marketing strategy, το Influencer marketing strategy ωριμάζει, το Reputation monitoring γίνεται όλο και πιο επαγγελματικό, όπως άλλωστε και το Affiliate marketing και  SEO copywriting.
Last but not least, η πιο πρόσφατη τάση, το Mobile marketing η εφαρμογή του οποίου γενικεύεται καθολικά, με εξαιρετικά κατά κανόνα αποτελέσματα!

15:30 – 16:30 | 4η ενότητα – Social Media Success Stories!

Ιστορίες επιτυχίας που γράφουν από κοινού Brands, agencies και οι social media gurus του χώρου.
Μάθετε από τους επιτυχημένους της αγοράς, τα στρατηγικά όπλα, το κυρίαρχο mindset και τις νέες τάσεις που έχουν ενσωματωθεί για να γεννήσουν νέα μοντέλα προβολής και επικοινωνίας στον κόσμο των Social Media.
Δείτε τις πιο B2C, αλλά και B2B σύμφωνα με την τελευταία τάση επιτυχημένες καμπάνιες. Πως τις προσέγγισαν, τι στρατηγική ακολούθησαν και πως έφεραν τα αποτελέσματα που έφεραν. Μάθετε τις συνταγές που «δουλεύουν». Τα καλύτερα από τους καλύτερους!

Important dates

Registrations for the 15th Panhellenic Congress of Nuclear medicine are open.
The starting date of the 15th Panhellenic Congress of Nuclear Medicine is 27th May 2021.
The closing date is 30th May 2021.