‘Οι άνθρωποι δεν νοιάζονται για το πόσα γνωρίζετε, μέχρι να γνωρίσουν το πόσο νοιάζεστε για αυτούς.’

Catherine DeVrye ‘Ζεστό τσάι με μέλι και λεμόνι’

  • Πού συχνάζουν οι πελάτες μας σήμερα;
  • Πώς μπορούμε να νοιαστούμε για τον πελάτη μας στη σύγχρονη εποχή;
  • Πώς βλέπουν τον κόσμο οι ‘άτακτοι’ Mark Zuckerberg, Craig Newmark, Jimmy Wales,  Jeff Bezos, Kevin Rose, οι ιδρυτές και τα στελέχη της Google;
  • Ποιά είναι η φιλοσοφία της Google για τον πελάτη;
  • Ποιό είναι το μοντέλο του νέου τρόπου σκέψης που κάνει την Google, ‘την πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη επιχείρηση στην ανθρώπινη ιστορία’ τόσο πετυχημένη;
  • Ποιές είναι οι αρχές της νέας ηθικής στο διαδίκτυο; Πώς αντιμετωπίζουμε το λάθος; Πώς καινοτομούμε;
  • Ποιά είναι η νέα σχέση που δημιουργείται με τον καταναλωτή;
  • Πώς οι πετυχημένες εταιρείες αντιμετωπίζουν τον πελάτη;
  • Πώς μπορούμε να μετατρέψουμε τον δυσαρεστημένο πελάτη στον πιο καλό μας φίλο;

‘Δεν μπορούμε να σταματήσουμε την εξέλιξη της τεχνολογίας.

Είναι μια ασταμάτητη δύναμη. Έτσι αυτό που κάνουμε είναι να την αξιοποιούμε για καλό.’

Deepak Chopra

Σκοπός

Είναι να κατανοηθεί η νέα τάξη πραγμάτων στην σύγχρονη εποχή και να μας δώσει ιδέες προς υλοποίηση για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση του πελάτη.

Απευθύνεται

Σε όλους όσους ‘επιχειρούν’, διευθύνουν μια μικρή ή μεγάλη επιχείρηση, διευθύνουν το τμήμα εξυπηρέτησης πελάτη, όλους όσους θεωρούν πως ο πελάτης είναι το πολυτιμότερο κεφάλαιο μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Διάρκεια

2 ώρες

Εισηγητής

Νίκη Ανάντι Κουλούρη,

Εκπαιδεύτρια ενηλίκων, συνιδρυτής OLE – Online Experience – www.ole.com.gr

Κατεβάστε την παρουσίαση της Κουλούρης Νίκης εδώ.