Προβληθείτε μέσω Google & YouTube

Ο μηχανισμός PPC (Pay-Per-Click) – και πως συγκρίνεται με την διαφήμιση στα Social Media και το SEO

Ποιο εργαλείο θα επιλέξουμε κάτω από ποιες περιστάσεις

Πως θα ξεκινήσετε την καμπάνια σας με το Google Adwords

Δημιουργείστε και δομήστε σωστά το λογαριασμό σας στο Google AdWords.

Πώς θα βρείτε και να επιλέξετε τα ιδανικά keywords

Γράψτε τα διαφημίσεις που τραβούν την προσοχή και σύμφωνα με τους όρους της Google.

Βελτιστοποίηση της καμπάνιας του Google Adwords

Πως θα παρακολουθήσετε την πορεία της καμπάνιας σας

Πως θα κρατήσετε χαμηλά το κόστος της καμπάνιας σας

Πως τα αρνητικά keywords μπορούν να βελτιστοποιήσουν την καμπάνια σας

Τι είναι το CTR (Click Through Rate) και πως μπορείτε να το βελτιώσετε;

Google Display Network – Διαφήμιση με banners σε δημοφιλή blogs και sites

Πως θα δημιουργήσετε διαφημίσεις με εικόνες και video στο YouTube

 

Εισηγητής: Αρσένης Πασχόπουλος

Λίγα λόγια για τον εισηγητή:

Πιστοποιημένος Google Adwords Qualified Individual

Είναι συγγραφέας των βιβλίων “SocialMediaMarketing”, 2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος και “Ηλεκτρονικό Εμπόριο ” (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος)

Managing Partner στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου Just On Line

Έχει εργαστεί στα τμήματαmarketingτων εταιρειών Γενική Χημικών Προϊόντων,Shell,Johnson&Johnson,Fiat,BostonUniversity, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου.

Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου

Για 4 χρόνια υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Δυτικής Αθήνας)

Έχει 18ετή διδακτική εμπειρία σε ιδιωτικά κολέγια στην Αθήνα και σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς (Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ΕΣΕΕ, Καριέρα, κ.α.)

Απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University

Άρθρα του για την επιχειρηματική χρήση του διαδικτύου εκδίδονται στο περιοδικό “Marketing Week”.

Πίσω στο πρόγραμμα των workshops