Σε μια εποχή όπου η ίδια αγορά στέλνει αδιάκοπα μέσω του διαδικτύου και των social media πληροφορίες σχετικές με τις ανάγκες της, κρίνεται αναγκαία και ιδιαιτέρως χρήσιμη στον επιχειρηματικό κόσμο η σε βάθος παρακολούθηση και ανάλυσή τους. Γνωρίζοντας τι λένε αλλά και πως αισθάνονται οι πελάτες μας μπορούμε να δράσουμε άμεσα και αποτελεσματικά ώστε να ενισχύσουμε την ικανοποίηση τους και κατά συνέπεια το ίδιο το brand μας.
Στο workshop αυτό θα συζητήσουμε:

  • Τους λόγους για τους οποίους μια επιχείρηση πρέπει να ενσωματώσει τα social media στην στρατηγική της
  • Πως κάθε brand μπορεί να παρακολουθεί τι συζητούν οι χρήστες γι΄αυτό στα social media
  • Συνοπτική παρουσίαση τεχνικών ανάλυσης κοινωνικών δικτύων για παρακολούθηση των Brand μας και του ανταγωνισμού:
    • social network analytics in action
    • topic modeling,
    • real-time sentiment analysis
  • Παρουσίαση της πλατφόρμας isMOOD για την παρακολούθηση των social media σε πραγματικό χρόνο.
  •  Από την παρακολούθηση στη δράση: Ο ρόλος και η αξία του content marketing και του virality για τα brands

Εισηγητές: Άννα Κασιμάτη & Χρήστος Κουνάβης

Λίγα λόγια για τους εισηγητές:

Η Άννα Κασιμάτη, είναι συνιδρύτρια και υπεύθυνη σχεδιασμού των υπηρεσιών της isMOOD Data Technology Services. Στο παρελθόν εργάστηκε ως ερευνήτρια στο εργαστήριο Κινητού και Ασύρματου Επιχειρείν του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ISTLab Wireless Research Center) όπου απέκτησε σημαντική ερευνητική εμπειρία στο χώρο του mobile business και των social network analytics. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και παρακολουθεί το μεταπτυχιακό πρόγραμμα MBA international με κατεύθυνση Innovation & Entrepreneurship.

Ο Χρήστος Κουνάβης είναι ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της isMOOD Data Technology Services. Εξειδικεύεται στο χώρο των analytics, εστιάζοντας στα Social Media και την εξόρυξη επιχειρηματικής γνώσης από τα δεδομένα που αναρτώνται σε αυτά. Επιπλέον, έχει πολυετή ερευνητική εμπειρία στο χώρο του mobile business και των social network analytics.

Πίσω στο πρόγραμμα των workshops