Έχει η επιχείρηση σας blog;

Ψάχνετε για ιδέες που θα έλξουν περισσότερο τους αναγνώστες σας;

Δημοσιεύοντας άρθρα με ποικιλία θεμάτων στο blog σας, θα σας βοηθήσει να φτάσετε σε ευρύτερο κοινό και να κρατήσετε τους επισκέπτες σας σε εγρήγορση.

Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε πέντε τύπους  blog που θα βελτιώσουν το μείγμα του περιεχομένου σας.

#1. Παρέχετε στους αναγνώστες σας μία λίστα

Οι άνθρωποι αγαπούν τις λίστες. Μας αρέσει να τις φτιάχνουμε, να τις διαβάζουμε, και να τις μοιραζόμαστε. Σύμφωνα με έρευνα που έχουν κάνει οι Fractl και BuzzStream, οι λίστες είναι ένας τύπος περιεχομένου που μοιράζεται περισσότερο από κάθε τι άλλο.

Οι Listicles (που αναφέρονται επίσης ως List posts)  είναι εύκολο να δημιουργηθoύν όπως  επίσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος  για να συμμετάσχουν οι αναγνώστες σας. Απλά επιλέξτε ένα θέμα που να ταιριάζει στο blog σας και στη συνέχεια ακολουθείστε αυτό το πρότυπο:

Καταρχήν συμπεριλάβετε τον αριθμό των αντικειμένων στον τίτλο του άρθρου σας. Στη συνέχεια, αρχίστε με μια σύντομη (δύο έως τρεις προτάσεις) εξήγηση για τη λίστα σας.

Μην αναφέρετε μόνο τα στοιχεία στο σώμα του κειμένου. Πρέπει να παρέχετε χρήσιμες πληροφορίες για κάθε αντικείμενο, έτσι ώστε οι αναγνώστες να μάθουν κάτι.

lista

2#. Αξιολογήστε ένα προϊόν

Σχεδόν τέσσερις στους πέντε ανθρώπους στηρίζονται στο διαδίκτυο για να διαβάσουν τις κριτικές ενός προϊόντος πριν  το αγοράσουν, σύμφωνα με έρευνα της Zendesk.

Τα περισσότερα e-shops περιλαμβάνουν σχόλια πελατών, αλλά οι συνειδητοποιημένοι καταναλωτές θέλουν ειλικρινείς, αντικειμενικές κριτικές από ανθρώπους που εμπιστεύονται. Ως blogger, οι πιστοί αναγνώστες σας εμπιστεύονται τη γνώμη σας, μοιράζονται τα ενδιαφέροντά σας, και είναι πρόθυμοι να ακούσουν τι έχετε να πείτε για τα νέα προϊόντα που σχετίζονται με το θέμα σας.

Ένα post μιας τυπικής αξιολόγησης θα πρέπει να ξεκινήσει με δύο- τρεις προτάσεις σχετικές με το προϊόν. Τι είναι αυτό? Ποιος μπορεί να το χρησιμοποιήσει; Γιατί το αξιολογείτε;

Στη συνέχεια, να παρέχετε μια λίστα με κουκκίδες από τα κορυφαία χαρακτηριστικά του προϊόντος. Φτιάξτε μία λίστα από τρία έως πέντε βασικά πλεονεκτήματα του προϊόντος  και μία ή δύο  από τις ελλείψεις που παρουσιάζει.

axiologisi

#3. Κάντε μία βαθιά ανάλυση σε ένα συγκεκριμένο θέμα

Παρ ‘όλες τις συζητήσεις που έχουν γίνει για τη διάρκεια της προσοχής, η αλήθεια είναι ότι τα μακροσκελή blog αποδίδουν καλύτερα. Άφθονη έρευνα (συμπεριλαμβανομένης αυτής Search Engine Land) υποδηλώνει ότι τα μακροσκελή blog  ταξινομoύνται καλύτερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Τα μακροσκελή posts παρέχουν επιπλέον χρόνο στους αναγνώστες για να σκαλίσουν ένα θέμα και να δημιουργηθεί μεγαλύτερη δέσμευση. Για να αφήσετε μια καλή εντύπωση και να κάνετε τους αναγνώστες σας να επιζητούν κι άλλα άρθρα σας  τότε το άρθρο σας πρέπει να είναι καλογραμμένο, διορατικό και εύπεπτο.

Ξεκινήστε με ένα teaser για να συμμετάσχουν οι αναγνώστες σας και να τους κάνετε να σκέφτονται το θέμα σας. Στη συνέχεια, σπάστε το άρθρο σας σε μίνι-σημεία για να καταστεί ευκολότερο στην αφομοίωση και να σας επιτρέψει να αξιοποιήσετε καλύτερα τις ιδέες σας.

#4. Βοηθήστε τους αναγνώστες σας να μάθουν

Κάποτε λέγαμε πως αν θες να κάνεις κάτι καλά, θα έπρεπε να βρεις έναν expert στο αντικείμενο που ψάχνεις και να σε διδάξει να το κάνεις. Τώρα μπορούμε να μάθουμε τα πάντα με το πάτημα ενός κουμπιού. Η Google αναφέρει ότι οι Αμερικανοί παρακολουθούν περισσότερες από 100 εκατομμύρια ώρες εκπαιδευτικά βίντεο στο YouTube κάθε χρόνο.

Ανεξάρτητα ποιος είναι ο τομέας εξειδίκευσης σας, υπάρχει πιθανότατα κάτι που ξέρετε πώς να το κάνετε και που σίγουρα κάποιοι ενδιαφέρονται. Αν είστε ένας tech blogger, θα μπορούσατε να φτιάξετε ένα how-to για το χτίσιμο του δικού σας υπολογιστή. Για τους καλοφαγάδες, θα μπορούσε να είναι ένας οδηγός βήμα-προς-βήμα για το ψήσιμο ενός γλυκού.

Προσφέρετε όμως κάποιο υπόβαθρο στην εισαγωγή. Γιατί θα πρέπει οι άνθρωποι να γνωρίζουν  αυτό που είστε έτοιμος να τους διδάξετε; Γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι δεν το γνωρίζουν ήδη; Και γιατί είστε το καλύτερο πρόσωπο για να τους διδάξετε;

untitled

#5. Παρουσιάστε τα δεδομένα σας σε ένα Infographic

Δεν είναι πια μυστικό ότι τα γραφικά βοηθάνε στις δημοσιεύσεις να τραβήξουν μεγαλύτερη προσοχή από τα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης. Τα Infographics συνδυάζουν την αγάπη μας για τις εικόνες με την επιθυμία μας για γνώση. Είναι επίσης εξαιρετικά εύκολο να το μοιραστείτε και ιδανικό για τους αναγνώστες να μην χάσουν τη προσοχή τους. Τα Infographics θα πρέπει να είναι καλά σχεδιασμένα, εύκολα να τα ακολουθήσουν, και βαρύ σε περιεχόμενο, αλλά ελαφρύ σε κείμενο.

Συμπέρασμα

Το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε για την επιτυχία του blog σας είναι να δημιουργήσετε υψηλής ποιότητας, ελκυστικό περιεχόμενο που να μιλά στο κοινό-στόχο σας. Οπότε, μείνετε πιστοί στη δική σας φωνή, και αυτές οι μορφές μπορούν να αυξήσουν το αναγνωστικό κοινό σας, να  βελτιώσουν τη δέσμευση, και να αναζωογονήσουν το περιεχόμενό σας.