Στο workshop θα εξετάσουμε ποιοί είναι οι λόγοι που αποτυγχάνουν οι εταιρείες στην εμπλοκή τους στα social media, τις πρακτικές που ακολουθούν οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται σωστά τα νέα μέσα και έναν οδικό χάρτη ώστε μια εταιρεία να πετύχει τους εμπορικούς της στόχους μέσω των social media.
Εισηγητής: Αρσένης Πασχόπουλος, Managing Partner, Just On Line
Λίγα λόγια για τον εισηγητή:
Πιστοποιημένος Google Adwords Qualified Individual
- Είναι συγγραφέας των βιβλίων “Social Media Marketing”, 2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος και «Ηλεκτρονικό Εμπόριο » (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος)
- Έχει εργαστεί στα τμήματαmarketingτων εταιρειών Γενική Χημικών Προϊόντων, Shell, Johnson & Johnson,Fiat, BostonUniversity, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου.
- Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου
- Για 4 χρόνια υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Δυτικής Αθήνας)
- Έχει 15ετή διδακτική εμπειρία σε ιδιωτικά κολέγια στην Αθήνα και σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς (Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ΕΣΕΕ, Καριέρα, κ.α.)
- Απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University
- Άρθρα του για την επιχειρηματική χρήση του διαδικτύου εκδίδονται στο περιοδικό “Marketing Week”