Ένα πρακτικό workshop επικεντρωμένο στο ρόλο που παίζουν τα social media στην ανάπτυξη μιας βάσης με «πιστούς πελάτες» και τις μεθόδους που τα αναδεικνύουν σε στρατηγικά εργαλεία marketing. Πίσω από την επιτυχία των social media κρύβονται ουσιαστικοί μηχανισμοί της ανθρώπινης ψυχολογίας, οι οποίοι μπορούν να ενεργοποιηθούν σε όφελος των brands, εφόσον οι marketers τους αναγνωρίσουν και κατανοήσουν. Σε αυτή τη συνάντηση θα καλύψουμε περιληπτικά αυτούς τους μηχανισμούς και θα ασχοληθούμε, πολύ πρακτικά, με τους τρόπους και τις αποφάσεις που πρέπει να εφαρμόσουμε για να επωφεληθούμε στο μέγιστο τις δυνατότητες της κοινωνικής δικτύωσης.

Εισηγήτρια: Αγάπη Μαναριώτη, PhD c.

Η Αγάπη Μαναριώτη είναι υποψήφια διδάκτορ στο Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας, με επίκεντρο έρευνας τις σχέσεις μεταξύ των πελατών και των brands. Παράλληλα με την ακαδημία, έχει εργαστεί για περισσότερα από 15 χρόνια σε διευθυντικές θέσεις στο χώρο του marketing, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, και ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων. Πρόσφατα, κυκλοφόρησε το πρώτο της βιβλίο από την IGI Global International με τίτλο “Encouraging Participative Consumerism Through Evolutionary Digital Marketing: Emerging Research and Opportunities”, ένα “οδηγό” για marketers που θέλουν να επεκταθούν στο χώρο του digital marketing.