Αν έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και οι πωλήσεις σας είναι αρκετά καλές αυτό είναι ένα θετικό. Από την άλλη όμως δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να αφήσετε την επιχείρηση σας να «καθίσει» χωρίς να έχει σημασία πόσο κερδοφόρα είναι. Θα πρέπει πάντα να βρίσκετε νέους τρόπους για να πάτε την επιχείρηση σας στο επόμενο στάδιο.
Ένα trigger email είναι ότι ακριβώς χρειάζεστε. Με τον όρο αυτό εννοούμε μια ενέργεια, ένα γεγονός ή οτιδήποτε θα μπορούσε να τραβήξει το ενδιαφέρον του πελάτη σας και να τον στείλει αυτόματα στο ηλεκτρονικό κατάστημα σας προκειμένου να πραγματοποιήσει κάποια αγορά. Έτσι λοιπόν παρακάτω υπάρχουν μερικές τεχνικές για να αποκτήσετε μόνιμους πελάτες.
Ένα θερμό καλωσόρισμα στους πελάτες σας. Από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει μια τέτοιου είδους επιχείρηση είναι ένα email για το καλωσόρισμα ώστε ο πελάτης να νιώσει όμορφα. Στην περίπτωση μάλιστα όπου θα κάνει κάποια εγγραφή χρησιμοποιώντας το email του, κάτι τέτοιο θα τον κάνει να αισθανθεί πιο άνετα με την επιχείρηση σας.
Δημιουργία ενός αυτοποιημένου email για την εγκατάλειψη του καλαθιού στο στάδιο αγοράς. Το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών εγκαταλείπει στο συγκεκριμένο στάδιο. Έτσι λοιπόν θα πρέπει να δημιουργηθεί κάποιο email όπου α υπενθυμίζει στους πελάτες ότι έχουν αφήσει κάποια προϊόντα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Μπορείτε να προσφέρετε κάποια έκπτωση στα ήδη επιλεγμένα προϊόντα του ενώ είναι σημαντικό να υπάρχει εμπιστοσύνη ότι όντως το email αυτό έχει σταλεί από εσάς. Για αυτό το λόγο θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το λογότυπο σας σε περίοπτη θέση.
Μια έξυπνη επιβεβαίωση της αγοράς. Μετά την ολοκλήρωση της αγοράς αυτό που περιμένουν οι πελάτες είναι ένα email επιβεβαίωσης το οποίο δεν χρειάζεται να είναι βαρετό. Θα πρέπει να έχει έξυπνο περιεχόμενο για να τον παρακινήσει ξανά. Έτσι λοιπόν μη μπείτε στη διαδικασία να στείλετε ένα τιμολόγιο αλλά δείξτε την εταιρεία σας δημιουργώντας έναν δεσμό με τον πελάτη. Για παράδειγμα αν είστε ένα κατάστημα ρούχων μπορείτε να προσθέσετε σε αυτό το email συμβουλές μόδας.
Ανακουφίστε τους πελάτες σας λέγοντας που βρίσκεται η παραγγελία. Σε όλες τις αγορές μέσω internet οι πελάτες ανυπομονούν να ενημερωθούν σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία τους. Δώστε τους λοιπόν αυτή την ευκαιρία να το γνωρίζουν. Με αυτό τον τρόπο αναδεικνύετε τον επαγγελματισμό σας.