Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε ισχυρό brand engagement πρέπει να σκεφτούμε τρόπους για να αυξήσουμε τη διαδραστικότητα μεταξύ των χρηστών της σελίδας μας. Τα 2 σημαντικά στοιχεία που πρέπει να εξετάσουμε είναι η κατανάλωση και η επιμέλεια.
Η κατανάλωση ως έννοια στα μέσα επικοινωνίας σημαίνει να κατεβάζεις, να διαβάζεις και να ακούς ένα ψηφιακό περιεχόμενο θεωρητικά. Είναι παράλογο να μοιραστείς ένα αρχείο πριν το καταναλώσεις, αν και ενίοτε συμβαίνει. Ως αποτέλεσμα, η κατανάλωση υπερτερεί όλων των άλλων διαδικασιών στο κοινωνικό ιστό. Είναι αυτό το κλισέ που λέγεται ότι «ο ιστός δημιουργεί εκδότες, αλλά ο περισσότερος κόσμος είναι πολύ απασχολημένος στο να καταναλώνει, για να έχει χρόνο να δημιουργήσει». Αυτή είναι η μια άποψη, αφού για τα Social Media όλοι είναι εν δυνάμει εκδότες.
Αν θες το κοινό σου να μεταφερθεί από τη κατανάλωση στη δημιουργία περιεχομένου, τότε πρέπει να αρχίζεις να τους ενθαρρύνεις να δημιουργήσουν. Η διαδραστικότητα αυτή είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της σελίδας σας.
Η επιμέλεια κάνει το περιεχόμενο πιο χρήσιμο στους άλλους. Για παράδειγμα, όταν κάποιος δημιουργεί μια κριτική βιβλίου, η ελπίδα είναι ότι αυτή θα αποτελέσει τη βάση για την αγοραστική απόφαση. Ωστόσο, η κριτική από μόνη της είναι τόσο καλή όσο το άτομο που την έγραψε και χρήσιμη εφόσον «αγγίξει» το άτομο που τη διαβάζει.
Βλέποντας όχι μόνο τις κριτικές, αλλά τις … κριτικές των κριτικών, ο εν δυνάμει πελάτης είναι σε καλύτερη θέση να αξιολογήσει την εφαρμογή των κριτικών. Έτσι η κριτική μπορεί να είναι πιο χρήσιμη σε συγκεκριμένη αγοραστική κατάσταση. Μέσω της επιμέλειας, βοηθάς τη κοινότητα να σχηματίσει, να κόψει και γενικά να αυξήσει τον «θόρυβο» μέσα στις συζητήσεις τους. Η διαδικασία της επιμέλειας είναι το πρώτο σημείο που έρχεται ο συμμετέχων σε επαφή με το κομμάτι της δημιουργίας και έτσι διδάσκεις τους ανθρώπους να συμμετέχουν, να δημιουργούν, σε μικρά βήματα.