Τα κινητά τηλέφωνα έχουν δημιουργήσει νέους τρόπους προσέγγισης των καταναλωτών, προκειμένου εκείνοι να «δένονται» περισσότερο με τις μάρκες, είτε στον φυσικό ή τον ψηφιακό κόσμο. Οι άνθρωποι ψάχνουν προϊόντα στο διαδίκτυο (online) και στη συνέχεια κάνουν τις αγορές τους από κάποιο φυσικό κατάστημα. Βλέπουν ένα brand (μάρκα) στην τηλεόραση και μετά σερφάρουν στο διαδίκτυο για να μάθουν περισσότερες πληροφορίες. Επίσης, παρακολουθούν βίντεο στα κινητά τους τηλέφωνα κατά τη διάρκεια των καθημερινών τους μετακινήσεων, τα οποία τους «εμπνέουν» για να κλείσουν ένα ταξίδι από το laptop, καθώς επιστρέφουν σπίτι τους. Με όποιον τρόπο και αν λειτουργεί το αγοραστικό κοινό που σας ενδιαφέρει, μόνο η Google έχει τον τρόπο και τα εργαλεία για να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε το κοινό σας στις στιγμές που πραγματικά έχουν σημασία και να μετρήσετε την απήχηση που έχει το μήνυμά σας σε όλες τις συσκευές και τα κανάλια.
Τα τελευταία χρόνια, έχουμε επενδύσει στο προϊόν Brand Lift για να δείξουμε στους marketers πώς οι καμπάνιες στο YouTube επιδρούν στις μετρήσεις ενός brandγια ζητήματα, όπως η αναγνωρισιμότητα και η πρόθεση αγοράς. Σήμερα, επεκτείνουμε τις δυνατότητες του Brand Lift στις τηλεοπτικές καμπάνιες για να δείξουμε στους marketers πώς οι τηλεοπτικές διαφημίσεις αυξάνουν τις αναζητήσεις ενός brand στο διαδίκτυο και στο YouTube, συγκριτικά με τις καμπάνιες που γίνονται μόνο στο YouTube. Από τα πρώτα τεστ που κάναμε, έχουμε διαπιστώσει ότι το YouTube δημιουργεί σχεδόν διπλάσιες αναζητήσεις ανά εμφάνιση, σε σχέση με την τηλεόραση. Το Brand Lift για την τηλεόραση απαιτεί λιγότερες εργασίες εγκατάστασης – δεν χρειάζεται καν να το ενημερώσετε για το πρόγραμμα πολυμέσων σας. Όσο τρέχετε το Brand Lift στις τηλεοπτικές καμπάνιες και τις YouTube καμπάνιες σας, θα είμαστε σε θέση να αναφέρουμε τις πρόσθετες αναζητήσεις που αφορούν το brand σας.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ.