Η πανδημία «πολλαπλασιαστής» των Online Sales Channels

Πόσο καταλυτική ήταν η πανδημία και τα lockdown στη διαμόρφωση του ψηφιακού προφίλ των εμπορικών επιχειρήσεων της χώρας; Πόσα και ποια μεγάλα brands και αλυσίδες αναγκάστηκαν να συνοψίσουν τη διαδικασία του ψηφιακού τους μετασχηματισμού προκειμένου να σταθούν στο ύψος των εξαιρετικά κρίσιμων περιστάσεων και να μην βγουν εκτός παιχνιδιού; Τουλάχιστον για την περιοχή της Αθήνας η «συγκομιδή» των ψηφιακών καναλιών ξεπέρασε το 58,2% ο εστί μεθερμηνευόμενο, πλέον, 6 στα 10 εμπορικά καταστήματα της πρωτεύουσας δηλώνουν ότι διαθέτουν e-shop.

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας οι εμπορικές επιχειρήσεις της Αττικής ξεκίνησαν ή αύξησαν εντυπωσιακά τις οnline πωλήσεις τους με αφορμή την πανδημία. Βέβαια, ένα σημαντικό ποσοστό (41,8%) απαντά ότι «δεν διαθέτει κανάλι ψηφιακών πωλήσεων», επίδοση που δείχνει ότι ο εμπορικός κόσμος, παρά τις σημαντικές προσπάθειες που έχουν καταβληθεί μέχρι σήμερα, έχει ακόμη δρόμο να διανύσει σε επίπεδο ψηφιοποίησης.

Στο μεταξύ, όπως διαπιστώνει η ίδια έρευνα, το ψηφιακό κανάλι αγορών λειτούργησε ευεργετικά στην πορεία των πωλήσεων των εμπορικών επιχειρήσεων. Οι συμμετέχουσες στην έρευνα εμπορικές επιχειρήσεις απαντούν ότι «ξεκίνησαν ή αύξησαν εντυπωσιακά τις ηλεκτρονικές τους πωλήσεις με αφορμή την πανδημία».

Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με την έρευνα, από τα καταστήματα που διαθέτουν κανάλι ψηφιακών πωλήσεων, μόλις το 9,8% δήλωσε ότι «το ποσοστό του τζίρου που αναλογεί στις e-πωλήσεις, είναι ελάχιστο». Σχεδόν το 1/3 (28,9%) απάντησε ότι «το ποσοστό του τζίρου, που προέρχεται από e-πωλήσεις, είναι 1-5%».

Είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι για το 21,1% (δηλαδή για το 1/5) των εμπορικών επιχειρήσεων της Αθήνας, που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις, το ποσοστό του τζίρου που αναλογεί στις e-πωλήσεις, είναι 6-10%, ενώ το 16,2% απάντησε 11-15%.

Τέλος, υπάρχουν και κάποιες, λίγες ποσοστιαία, εμπορικές επιχειρήσεις της Αθήνας, που βασίζουν μεγάλο τμήμα του τζίρου τους στις online αγορές: Το 2,9% απαντά ότι «το ποσοστό του τζίρου που αναλογεί στις e-πωλήσεις είναι 16-20%», ενώ ένα 1% δηλώνει ότι «αυτό το ποσοστό διαμορφώνεται σε 21-25%».

Η ακτινογραφία της αγοράς

Την «ακτινογραφία» της αγοράς του e-Commerce θα επιχειρήσει να αποτυπώσει με ακρίβεια το 10ο e-Commerce και Digital Marketing Conference χάρις στους κορυφαίους ομιλητές και keynote speakers που θα συμμετέχουν. Το 10o συνέδριο e-Business and Social Media World Conference 2021, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου 2021 από τη Smartpress, θα δώσει «βήμα» σε εκπροσώπους του e-επιχειρείν, του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Marketing που θα συμμετέχουν σε ένα μοναδικό συνέδριο για να μοιραστούν γνώσεις, εμπειρίες, τεχνογνωσία, τακτικές και στρατηγικές σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας, λειτουργίας και αειφορίας κερδοφόρων επιχειρήσεων στο e-Business και το Digital Marketing.

Tο υβριδικό 10o e-business και Social Media World, το μεγάλο ετήσιο συνέδριο για το ηλεκτρονικό επιχειρείν με τίτλο “every business is e-business” θα “καλύψει” όλα αυτά τα νέα δεδομένα σε ψηφιακό περιβάλλον, μέσα από την πλατφόρμα virtual events, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη συνεδριακή εμπειρία για συνέδρους, ομιλητές και χορηγούς.

Tο συνέδριο απευθύνεται σε Στελέχη της Ψηφιακής Αγοράς, του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, της Διαφήμισης και του Marketing, των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, του PR και της Επικοινωνίας, των Μεταφορών, Logistics, Τραπεζών, Fintech, Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, των Αλυσίδων Λιανικής, Συμβούλων Επικοινωνίας, κ.α.

Η 1η ημέρα του 10ου e- Business & Social Media World θα είναι αφιερωμένη στην αγορά του e-επιχειρείν και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και η 2η στον κόσμο του Digital Marketing και των Social Media.

Για περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ.

Για συμμετοχή στο συνέδριο συμπληρώστε τη φόρμα.

Important dates

Registrations for the 15th Panhellenic Congress of Nuclear medicine are open.
The starting date of the 15th Panhellenic Congress of Nuclear Medicine is 27th May 2021.
The closing date is 30th May 2021.