Από τη στιγμή που ο αλγόριθμος του Facebook αλλάζει συνεχώς, αυτόματα επηρεάζεται η θέση των επιχειρήσεων στο newsfeed με το οργανικό reach να τείνει προς το μηδέν. Παρόλα αυτά υπάρχει λύση προκειμένου να κρατήσετε τους ανθρώπους που τους αρέσει ήδη η σελίδα σας.

Τρία έξυπνα κόλπα για περισσότερο engagement στο Facebook

  1. Γίνετε δημοφιλής. Είναι αρκετά σημαντικό να υπάρχουν άνθρωποι οι οποίο εκτός από το ότι αλληλεπιδρούν στη σελίδα σας με ένα απλό like, κάνουν σχόλια ή likes σε περιεχόμενο το οποίο ανεβάζετε. Επιπλέον, αν απαντάτε στα σχόλια τους αυτό θα δώσει ένα κίνητρο πως πίσω από τη σελίδα υπάρχουν πραγματικοί άνθρωποι δημιουργώντας δεσμούς.
  2. Ετοιμάστε μοναδικό περιεχόμενο. Προκειμένου να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των χρηστών το περιεχόμενο σας θα πρέπει να είναι μοναδικό, εντυπωσιακό αλλά κυρίως να τους ενδιαφέρει. Μπορεί αυτό να είναι ότι θα κάνετε κάποιες ειδικές εκπτώσεις ή έναν διαγωνισμό. Χρήσιμο σε αυτή την περίπτωση είναι να «καρφιτσώσετε» το συγκεκριμένο post σαν πρώτο έτσι ο κόσμος μόλις μπαίνει στη σελίδα σας να είναι το πρώτο που βλέπει.
  3. Μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα ακροατήρια προκειμένου να ενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις σας κατηγοριοποιώντας σε λίστες. Κάτι τέτοιο θα αυξήσει τα likes ενώ επιπλέον μπορείτε να εισάγετε τις επαφές μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρακινώντας τους επισκέπτες να κάνουν like στη συγκεκριμένη σελίδα στο facebook.