Είναι γεγονός πως η Ελληνική Αγορά γνωρίζει πλέον πόσο σημαντική είναι η ύπαρξη ενός online καταστήματος. Η καθημερινή εμπειρία του καταναλωτή με την αγορά γίνεται όλο και πιο κινητική καθώς η οπτική παρουσία βοηθά τον μελλοντικό αγοραστή να επιλέξει και τέλος να αγοράσει το προϊόν.

Βέλτιστες τεχνικές για περισσότερα κέρδη στο eshop σας

Υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά που θα πρέπει να συμπεριλάβετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα σας αλλά είναι σημαντικό να εστιάσετε στα πρώτα σας βήματα στη digital αγορά ούτως ώστε να αναβαθμίσετε άμεσα την επιχείρηση σας και να προσθέσετε περισσότερα χαρακτηριστικά στο μέλλον. Έτσι λοιπόν, παρακάτω θα ενημερωθείτε για τις βέλτιστες πρακτικές που θα οδηγήσουν την επιχείρηση σας σε νέο επίπεδο.

Χρησιμοποιήστε όμορφες φωτογραφίες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Μπορεί να σας φανεί περίεργο αλλά θα εκπλαγείτε από το ποσοστό των αγορών που πραγματοποιούνται όταν μια εικόνα είναι ελκυστική. Έχοντας μια ενδιαφέρουσα φωτογραφία είναι πιθανό ότι ο αγοραστής θα επιλέξει εσάς αντί για κάποιον άλλον ανταγωνιστή σας.Οι φωτογραφίες των προϊόντων θα πρέπει να δώσει μια προβολή υψηλού επιπέδου ενός προϊόντος, καθώς και μια στενή επάνω λεπτομέρεια πυροβολισμό, καθώς και πολλαπλές διαφορετικές γωνίες του στοιχείου για να διασφαλίσουν ότι ένα άτομο μπορεί να δει τόσο πολύ από αυτό όσο το δυνατόν, δεδομένου ότι οι online αγορές. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε μια συνεπή εμφάνιση και αίσθηση σε όλες της φωτογραφίας που χρησιμοποιείται για το ηλεκτρονικό εμπόριο ιστοσελίδα σας για να βοηθήσει να γίνει η εμπειρία της περιήγησης και ψώνια πιο ευχάριστη.

Δημιουργήστε κατηγορίες

Οι κατηγορίες επηρεάζουν τα 2/3 του συνόλου τον πωλήσεων. Κατηγοριοποιήστε τα προϊόντα σας σε ομάδες αλλά ταυτόχρονα δημιουργήστε και έναν χώρο στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα με πιθανές προτάσεις όπου οι αγοραστές θα μπορούσαν να επιλέξουν και κάτι παραπάνω. Για παράδειγμα, αν το κατάστημα το οποίο έχετε αφορά ενδύματα και ο πελάτης έχει επιλέξει ένα φόρεμα τότε μπορείτε αυτόματα να το ταιριάξετε με μια τσάντα ή ένα ζευγάρι παπούτσια.  Σκοπός είναι πως οι ηλεκτρονικές αγορές θα αποτελέσουν μια ευχάριστη εμπειρία για τον πελάτη και θα διασφαλίσει αυτόματα ότι το κατάστημα σας θα χρησιμοποιηθεί και στο μέλλον από τους ίδιους.

Η εύκολη περιήγηση είναι το παν

Βεβαιωθείτε ότι η δομή της σελίδας σας είναι οργανωμένη με τέτοιο τρόπο που οι επισκέπτες μπορούν να περιηγηθούν εύκολα και γρήγορα. Σκοπός είναι σε αυτή την περίπτωση να βρουν άμεσα αυτό που ψάχνουν καθώς και τα συναφή προϊόντα.

Η εξυπηρέτηση πελατών πάνω από όλα

Η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στο να επιλέξουν εσάς οι πελάτες και όχι κάποιο άλλο ηλεκτρονικό κατάστημα. Βελτιώστε την εμπειρία του κάθε επισκέπτη ώστε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.

Ανεβείτε θέση στις μηχανές αναζήτησης

Η επισκεψιμότητα του καταστήματος σας εξαρτάται από τις μηχανές αναζήτησης. Ο καλύτερος τρόπος λοιπόν για να σας επισκεφθούν πελάτες είναι φυσικά το SEO. Θα πρέπει να γνωρίζετε πως για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει συνεχώς να δημιουργείτε περιεχόμενο στο blog σας, να έχετε ένα σωστό και κατανοητό όνομα το οποίο μένει στον χρήστη για τη σελίδα σας καθώς και η σελίδα να είναι πλούσια σε λέξεις – κλειδιά, τίτλους και περιγραφές.