11ο e-Βusiness World & Digital Marketing 2022
Customer First!
5 & 6 Οκτωβρίου
Σεράφειο Δήμου Αθηναίων
Το e-business και το Digital Marketing είναι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.
Εξελίσσονται κάθε ημέρα και απαιτούν διαρκή ενημέρωση για τις τάσεις, τις δυνατότητες και τα εργαλεία που τις εξυπηρετούν.
Είναι μία αγορά που απαιτεί διαρκή εγρήγορση, γιατί «όποιος χάσει -και μείνει πίσω στις εξελίξεις- χάθηκε.
Εσείς θα μείνετε στην old school προσέγγιση ή θα περάσετε στη νέα εποχή;
1η ΗΜΕΡΑ: Τετάρτη 5 Οκτωβρίου
Customer first: e-Business goes Personal!
Παρακολουθώντας στενά τις διεθνείς εξελίξεις και τάσεις και ιχνηλατώντας τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς, το φετινό 11o Συνέδριο e–Business World and Digital Marketing 2022 που πραγματοποιήθηκε στις 5 & 6 Οκτωβρίου στο Σεράφειο Μέγαρο με την υπογραφή της SmartPress, προσεγγίζει τον κόσμο του ηλεκτρονικού επιχειρείν, του e-Commerce και του Digital Marketing υπό το πρίσμα του Personalization, θέτοντας τον καταναλωτή και το personalized customer experience στην «καρδιά» των θεματικών συζητήσεων.
Σήμερα, πιο ενεργός, πιο ενημερωμένος, αλλά πιο και υποψιασμένος από ποτέ, ο Καταναλωτής αναζητά τα μηνύματα εκείνα που στοχεύουν απευθείας στον ίδιο, σε μια προσπάθεια να ικανοποιήσει απόλυτα τις προσωπικές του ανάγκες, καθιστώντας την αγοραστική διαδικασία πιο απλή, πιο ανέξοδη και κυρίως πιο άκοπη και ανώδυνη.
Η ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου βασίστηκε σε αυτήν ακριβώς την παράμετρο, ενώ έφερε στην επιφάνεια καινούργιες ευκαιρίες και προκλήσεις όπως η αξιοπιστία, η ανανεωμένη εργαλειοθήκη της ψηφιακής βιτρίνας ενός e-shop, η προβολή του, αλλά και το CR, η μετατροπή δηλαδή του χρήστη σε αφοσιωμένο πελάτη.
Ο τελευταίος – και εξαιρετικά σημαντικός – σταθμός του ταξιδιού του καταναλωτή είναι το last mile, το οποίο, μετά τις αρρυθμίες που παρουσίασε στο παρελθόν, δείχνει ότι -χάρη στις επενδύσεις που έγιναν- στοχεύει πλέον στην πραγματική κάλυψη των αναγκών του πελάτη.
2η ΗΜΕΡΑ: Πέμπτη 6 Οκτωβρίου
Customer first: Digital Marketing goes Personal!
Πιο ώριμος, πιο καινοτόμος, αλλά και πιο πολύπλοκος αποτυπώνεται ο κλάδος του Digital Marketing το 2022, με την ανάδυση νέων τάσεων και το λανσάρισμα εργαλείων που ενσωματώνουν πλήρως τα Social Media στο B2B περιβάλλον και στο B2C πεδίο με όρους αγοράς.
Το 2023, το ψηφιακό marketing καλείται να «χωνέψει» τις κοσμογονικές αλλαγές που σημειώθηκαν στον χώρο, με την εκτόξευση του Tik Tok, τον μετασχηματισμό της Facebook σε Meta, την επέλαση του Metaverse, τη χρήση εφαρμογών AI, την εστίαση στα προσωπικά δεδομένα και φυσικά το personalization αφού κάθε χρήστης είναι μία διαφορετική προσωπικότητα.
Τα metrics κρατούν σταθερά το «ιερό δισκοπότηρο» του κλάδου, ενώ κοινή είναι η διαπίστωση ότι η ενίσχυση του brand awareness και η δημιουργία leads και πωλήσεων αποτελούν κορυφαίες προτεραιότητες στο ψηφιακό marketing.
Το συνέδριο εστίασε προφανώς σε όλα τα παραπάνω, στο content και το video, αλλά κυρίως σε αναδυόμενα ζητούμενα όπως τα videos με περιεχόμενο DIY, στο interactivity και στο storytelling που συνιστά σημαντικό στοιχείο του brand marketing.
Σημαντικό κομμάτι του συνεδρίου επικεντρώθηκε στα προσωπικά δεδομένα, τα third-party cookies, το Content Segmentation και την εξατομίκευση (Programmatic Marketing, στοχευμένο Email Marketing, Proximity Marketing, Personalized Websites, Product recommendation engines και Retargeting).
Ζούμε σε μια εποχή σημαντικών αλλαγών, από πολλές απόψεις. Η αγορά εξελίσσεται και όλοι αναζητούν τρόπους για να δημιουργήσουν ευκαιρίες. Στην πράξη αυτό σημαίνει νέες δυνατότητες ανάπτυξης, αλλά μόνο για όσους δίνουν προσοχή στις τάσεις τα νέα χαρακτηριστικά και «εργαλεία». Εσείς, είστε ένας από αυτούς;