8o e-BUSINESS & SOCIAL MEDIA WORLD
CONFERENCE

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019 – Αθήνα, Divani Caravel Hotel

Η αγορά των Social Media αυξάνεται δυναμικά τα τελευταία χρόνια και ρίχνει διαρκώς γέφυρες στο e-commerce, αφού οι περισσότεροι χρήστες πραγματοποιούν  πλέον αγορές μέσα από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Τι είναι ωστόσο αυτό που διασυνδέει και σε κάποιο βαθμό ενοποιεί τους δύο «κόσμους»; Μα φυσικά η δύναμη του cross-channel, της ενιαίας δηλαδή εμπειρίας που πρέπει να απολαμβάνει ο χρήστης ανεξάρτητα από το φυσικό ή ψηφιακό κανάλι αγορών ή οποιοδήποτε άλλο σημείο επαφής και αλληλεπίδρασης με το brand (social media κ.α.)

Η δυναμική και απαιτητική αγορά στο e-business και φυσικά στα Social Media & το Digital Marketing, χρειάζεται επαγγελματίες που είναι σε θέση να κατανοήσουν, να αξιοποιήσουν και τέλος να διαχειριστούν τα brand με επιτυχία, παρακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις και χρησιμοποιώντας αποτελεσματικά τα πλέον εξελιγμένα τεχνολογικά εργαλεία, προκειμένου να φέρουν όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα στην επιχείρηση.

2 Συνέδρια σε 1: e-Business World & Social Media World

Στο 8ο e- Business & Social Media World κοιτάξαμε πέρα από τις άψογες εμφανισιακά και λειτουργικά ιστοσελίδες. Εστιάσαμε στην omni-channel διαδραστική εμπειρία των χρηστών, ανεξάρτητα από το κανάλι ή τη συσκευή αλλά και στο προσωπικό engagement, εκεί που το cross-channel κάνει τη διαφορά!

Η ίδια ανάγκη ανάλογης εμπειρίας υπάρχει φυσικά και στο Digital Marketing, αφού και εκεί η αίσθηση που πρέπει να αποκομίζουν οι χρήστες επιβάλλεται να είναι ενιαία και παράλληλα εξατομικευμένη, προκειμένου να «κεντρίσει» το ενδιαφέρον των personas στις οποίες απευθύνεται.

Και βέβαια, αναλύσαμε τις τάσεις και μιλήσαμε για «καυτά» θέματα όπως: Customer Experience, Customer Satisfaction, Conversion, Payments, Security, Performance, Logistics, E-mail marketing, Mobility, SEO / SEA, Useful Data, Analytics, Tools κ.α.

Στην πράξη επρόκειτο για δύο ξεχωριστά -από κάθε άποψη- συνέδρια, προκειμένου να εστιάσουμε σε βάθος τόσο στις απαιτήσεις του e-business όσο και σε αυτές του digital marketing. Στο τέλος, υπήρξε μία κοινή ολομέλεια, με Case Studies, η οποία επιβεβαίωσε το γεγονός ότι οι συγκεκριμένες αγορές αλληλοσυμπληρώνονται.  

Κάθε επιχείρηση, κάθε επαγγελματίας, κάθε post έχει τη δυνατότητα να επηρεάσει το μελλοντικό τοπίο της Ψηφιακής Οικονομίας. Ευχαριστούμε που ήρθατε στο 8Ο e- Business & Social Media World να μάθετε πώς!

Παράλληλες δράσεις – Awards

Παράλληλα με τις κεντρικές αίθουσες, μια σειρά θεματικών workshops παρουσιάστηκαν από εισηγητές και επαγγελματίες του χώρου και κάλυψαν εξειδικευμένες πτυχές του Digital Marketing και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, προσφέροντας μία χρηστική εμπειρία στους συμμετέχοντες, ενώ όπως κάθε χρόνο, έτσι και στη φετινή διοργάνωση, απονεμήθηκαν τα e-Bizz & Social Media Awards, που έχουν στόχο την ανάδειξη κι επιβράβευση πρωτοπόρων εταιρειών, υπηρεσιών, προϊόντων και προσώπων σε αυτές τις αγορές, που διακρίθηκαν τη χρονιά που πέρασε.

Κορυφαία συνάντηση των επαγγελματιών στα Social Media, το Marketing και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Στο Συνέδριο e-Business & Social Media World, συμμετείχαν στελέχη από τις αγορές:

Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Διαφήμισης, Marketing, Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, PR & Επικοινωνίας, Μεταφορών, Logistics, Τραπεζών, Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Αλυσίδες Λιανικής, Σύμβουλοι Επικοινωνίας, κ.α.

Τα συνέδρια που διοργανώνει η Smart Press σε ετήσια βάση είναι:

Τα έντυπα περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας της Smart Press για το εν λόγω Συνέδριο είναι: