12ο e-Βusiness World & Digital Marketing 2023
High performance 360: The future of e-commerce and digital marketing
8 Δεκεμβρίου
Wyndham Grand Hotel
Η Smart Press, η πρωτοπόρα εταιρεία στον χώρο της Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας και της Τεχνολογίας, πραγματοποίησε, στις 8 Δεκεμβρίου 2023, στο ξενοδοχείο «Wyndham Grand Athens» στην Αθήνα, το καθιερωμένο συνέδριο 12o Συνέδριο e-Business World & Digital Marketing 2023, το οποίο επικεντρώθηκε στις νέες τάσεις, τις προκλήσεις και νέα εργαλεία στον τομέα του e-business, του e-commerce και των social media.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στις ελληνικές τάσεις και εξελίξεις στον ψηφιακό χώρο και στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα που αναδύονται. Καθώς η Ελλάδα έχει πράγματι αποκτήσει την ωριμότητα άλλων αγορών και έχει επιδείξει αξιοσημείωτη ανάπτυξη στον τομέα του e-commerce και των κοινωνικών μέσων, το συνέδριο ανέδειξε τη σημασία της τοπικής γνώσης και προσαρμογής για την επιτυχία στην ελληνική αγορά.
Άλλωστε, καθώς η τεχνολογία προχωρά, το ηλεκτρονικό εμπόριο αναμένεται να γίνει πιο καθηλωτικό, διαδραστικό και εξατομικευμένο, προσφέροντας μια άποψη 360 μοιρών του ταξιδιού του πελάτη. Αυτό το μοντέλο υψηλής απόδοσης θα αξιοποιήσει τα analytics, την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση για την πρόβλεψη της συμπεριφοράς των καταναλωτών, την προσαρμογή των προτάσεων και τον εξορθολογισμό των διαδικασιών.
Θα ενσωματώσει, επίσης, προηγμένες τεχνολογίες όπως η εικονική και η επαυξημένη πραγματικότητα για να βελτιώσει την τελική εμπειρία που απολαμβάνει ο καταναλωτής. Αυτή η ολιστική προσέγγιση στο ηλεκτρονικό εμπόριο πρόκειται να φέρει επανάσταση στον κλάδο, προσφέροντας στις επιχειρήσεις νέες ευκαιρίες να συνδεθούν με τους πελάτες τους και να ανταποκριθούν στις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες και προσδοκίες τους.
Αντιμετωπίζοντας τις Προκλήσεις
Οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν διάφορες προκλήσεις στον ψηφιακό κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των συνεχών αλλαγών στις αντιλήψεις των καταναλωτών, του ανταγωνισμού και των νομικών περιορισμών. Το συνέδριο προσέφερε πρακτικές στρατηγικές για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων και την επίτευξη της επιτυχίας.
Η αγορά του e-business και του e-commerce είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, καθώς όλο και περισσότερες επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται σε αυτό τον τομέα. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 20% το 2022. Η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στο διαδίκτυο για τις αγορές τους.
Μια άλλη πρόκληση είναι η αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών. Οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί και αναζητούν μοναδικές και εξατομικευμένες εμπειρίες. Οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι σε θέση να ανταποκριθούν σε αυτές τις απαιτήσεις για να παραμείνουν ανταγωνιστικές.
Την ίδια στιγμή, τίθεται και το ζήτημα των εξαγωγών. Καθώς οι επιχειρήσεις αναπτύσσονται, ολοένα και περισσότερο, μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναζητούν νέες αγορές και ευκαιρίες. Και το θέμα της επέκτασης στο εξωτερικό είναι μια ευκαιρία που θα πρέπει να αξιοποιήσουν. Εντούτοις, στο επίκεντρο έρχονται διάφορα ζητήματα, δυσκολίες και προβληματισμοί, που αναζητούν τις καλύτερες δυνατές λύσεις.
Νέα Εργαλεία και Καινοτομία
Το συνέδριο παρουσίασε τα τελευταία εργαλεία και τις καινοτομίες που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν την ανατροπή του ψηφιακού τοπίου με επιτυχία. Εξέτασε τον κρίσιμο ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ), του Ma-chine Learning (ΜL), των big data, του e-commerce platform και των εφαρμογών so-cial media στην ανάπτυξη και τη διαχείριση των επιχειρηματικών προτάσεων.
Επικεντρώθηκε σε βασικά θέματα, όπως: content marketing, στρατηγική ψηφιακής μάρκας, social media marketing, community management, data, UX, CX, AI, SEO, εξατομίκευση, συμπεριφορά καταναλωτών κ.ά.
Το συνέδριο της Smart Press αποτελεί μια ευκαιρία για επαγγελματίες και όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν συναρπαστικές γνώσεις, να διαμορφώσουν στρατηγικές και να εξερευνήσουν την εξέλιξη της επιχειρηματικότητας στην ψηφιακή εποχή.
Γιατί να το παρακολουθήσω;
Το 2024 θα είναι μια διαφορετική χρονιά. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμοστούν στον ανταγωνισμό, στην αύξηση των τιμών, στην επιβράδυνση της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου σε σύγκριση με την αρχή της πανδημίας, καθώς και στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών. Πώς μπορείτε να αναπτύξετε την εταιρεία σας και να συνδεθείτε με τους πελάτες παρά τις προκλήσεις; Παράλληλα στην ειδική ενότητα το συνέδριο ανέπτυξε τις πιο πρόσφατες τάσεις στα Social Media, θα αναδείξει την ώριμη φάση τους και θα παρουσιάσει case studies και success stories μεγάλων αλλά και ΜμΕ που μπήκαν στα νέα κανάλια με τον σωστό τρόπο, τους σωστούς συνεργάτες και στο σωστό timing.
Το συνέδριο συγκέντρωσε πάνω από 300 εταιρείες του ηλεκτρονικού επιχειρείν, του ηλεκτρονικού εμπορίου, του κλάδου logistics, των λύσεων πληρωμών και του digital μάρκετινγκ.