Τι θέση πρέπει να έχει το monitoring στη digital στρατηγική; Τι insights μας δίνει και πώς πρέπει να το χρησιμοποιούμε; Εκτός από τις βασικές αρχές και τις χρήσεις, η ομάδα του Monitor θα δείξει σε ένα live demo πώς είναι το περιβάλλον μιας πλατφόρμας, πώς χρησιμοποιείται και ποια στοιχεία μπορεί να μας δώσει.
Εισηγήτρια: Άννα Μπαρουξή, Monitor Business Unit Director, Netsteps
Η Άννα Μπαρουξή είναι communications, content και social media expert, με ειδίκευση σε data analysis και social media και online monitoring και εμπειρία στο project management σε tech περιβάλλοντα. Είναι επίσης εισηγήτρια στο Professional Diploma in Digital & Social Media της KnowCrunch και του Deree College.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την Άννα Μπαρουξή στο www.linkedin.com/in/annabarouxi
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την πλατφόρμα του Monitor στο https://monitor.netsteps.gr/