Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2020
Αίθουσα «ILISSOS»
09:30 - 10:00 | Έναρξη – Χαιρετισμοί
Κώστας Νόστης, Διευθύνων Σύμβουλος, Smart Press
10:00 - 11:30 | 1η ενότητα - Η νέα στρατηγική
Σέργιος Δημητριάδης, Καθηγητής, Πρόεδρος του τμήματος Marketing και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών – Phygital Authetincity Marketing
Παναγιώτης Παπαχατζής, Communications Strategist – Η νέα στρατηγική επικοινωνίας εν μέσω πανδημίας
Γιώργος Αραπογιάννης, Managing Director, HumanMinds Digital Development Agency – Η digital marketing στρατηγική όταν έχεις ελάχιστο budget
Δημήτρης Δημητριάδης, Digital Futurist – CIO TheFutureCats: Digital Trends εν μέσω πανδημίας
Γιώργος Παρατσόκης, Founder, Brand Strategist SEEN Brand Agency – Πώς το 2020 ενίσχυσε την πελατοκεντρική στρατηγική;
Συντονιστής: Βαγγέλης Ξανθάκης, Δημοσιογράφος
11:30 - 14:00 | 2η ενότητα - Τα Case studies σε δύσκολους καιρούς
Παναγιώτης Καζάνης, Managing Director & Design Thinker, BAAS / Digital – You have the right not to believe us: The Flamigel case
Αποστολία Λισγαρά, Cider Category Brand Manager, Mhlokleftis – ΜΗΛΟΚΛΕΦΤΗΣ: The “Lockdown Diaries” – Εσείς τι κάνατε στην καραντίνα;
Ιωάννα Δρέτα, CEO Marketing Greece – Το παράδειγμα της Marketing Greece
Νίκος Ξυδάς, Founder, Humble – 2 Covid Case Studies turning negative into positive
Ναταλία Λάμπρου, Coordinator of Marketing Account Managers, Generation Y – The New Social Media Habits in post-Covid19 era
Αλέξανδρος Κοκόλης, Founder, Wizard – Πώς η σωστή χρήση των data μας οδήγησε στην αποτελεσματική δημιουργία μιας έξυπνης στρατηγικής Smart Bidding
Συντονίστρια: Κέλλυ Βρανάκη, Δημοσιογράφος
14:00 - 15:30 | 3η ενότητα: Τα νέα κανάλια προβολής
Νίκος Καψωμενάκης, Search & Digital Marketing Consultant – Search Engine Marketing, Blogging in 2020 for Maximum Business Results
Δέσποινα Κανάκογλου, Podcast Producer, Giatioxi.gr – Podcasts: Η δύναμη του ήχου
Γαληνός Γιαγλής, Managing Director, OCM Digital Media – Τελικά δουλεύει το Programmatic σε Premium Publishers;
Ανδρέας Κωνσταντινίδης, CMO Upcom – CX Tools for Sales & Ruthless Social Media Buzz !!!
Ζωή Δρεμέτσικα, Head of Digital Marketing, AΕΑ Relate – Best Practices for Community Management in the Coronavirus Era
Συντονιστής: Σόνια Χαϊμαντά, Δημοσιογράφος
15:30 - 16:30 | 4η ενότητα: Η επόμενη μέρα
Παναγιώτης Τσάγγας, CEO, Susurrus, Influencer – Marketing στην περίοδο του Covid-19
Πάνος Αλεφραγκης, Head of Digital & 360, The Newtons Laboratory – Content Strategy in a Crisis: from content existence to content strategy
Τόλης Αϊβαλής, CEO, Knowcrunch – Διατηρώντας μία digital στρατηγική σε καιρούς χάους: Τι λειτουργεί τελικά;
Βασίλης Μεντζελόπουλος, Managing Director, Amuse – Digital Events Marketing the next step
Συντονιστής: Σόνια Χαϊμαντά, Δημοσιογράφος