Πέρα από το Usability και την ευχρηστία, πέρα ακόμα και από το User Experience, βρίσκεται η «γκρίζα» ζώνη του Persuasion. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, θα εξετάσουμε μεταξύ άλλων:
– Τι είναι οι τεχνικές επιρροής (influence techniques) και παραδείγματα εφαρμογής
– Τι είναι το persuasive design και πως μπορεί να αυξήσει το conversion rate
– Πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε αρχές από τον κλάδο του Behavioural Economics στο web
– Ποιος είναι ο ρόλος του κινήτρου (motivation) στη συμπεριφορά του χρήστη online
Το σεμινάριο περιλαμβάνει:
– Θεωρητική εισήγηση
– Παραδείγματα εφαρμογής
– Ερωτήσεις και συζήτηση
Εισηγήτρια: Κατερίνα Καραγιάννη
Λίγα λόγια για την εισηγήτρια:
Η Κατερίνα Καραγιάννη είναι Business Unit Director στο UXlab (Business Unit της Atcom), το μοναδικό ελληνικό agency που ασχολείται αποκλειστικά με θέματα Usability & UX. Είναι επίσης co-founder της Linkwise, του πρώτου και μεγαλύτερου ελληνικού Affiliate Network, ενώ πριν από αυτό, επιστρέφοντας από την Αγγλία το 2007, όπου εργάστηκε για κάποια χρόνια, ίδρυσε το ηλεκτρονικό κατάστημα Days4u.gr.
Αρθρογραφεί στο προσωπικό της blog iHeartDigital.gr, για θέματα e-commerce, usability και UX, ενώ είναι συχνή εισηγήτρια σε συνέδρια και σεμινάρια. Παράλληλα, είναι Γεν. Γραμματέας στο ΔΣ του GRECA (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου).
Είναι απόφοιτος Επικοινωνίας & ΜME του Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Master Διαφήμισης & Marketing από το Leeds University Business School.