Το workshop θα αναδείξει τη σημασία της παραγωγής περιεχομένου για κάθε άτομο ή επιχείρηση με σκοπό το self-branding και corporate branding.
Η εισαγωγή θα γίνει με το πως το ψηφιακό περιεχόμενο διαφέρει από το έντυπο, με εστίαση στον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να το δημιουργούμε και να το διανέμουμε στα social media.
Στη συνέχεια θα αναλυθεί η σημασία του context στα social media και θα προβληθούν σωστές και λάθος πρακτικές.
Τέλος, θα δοθούν οδηγίες για το πως μπορεί κανείς να γράφει με τρόπο που να βοηθάει τις μηχανές αναζήτησης για τους σκοπούς του Search Engine Optimization (SEO).
Θα ακολουθήσει Q&A του κοινού.
Εισηγητής: Παναγιώτης Γαρουφαλίδης
Λίγα λόγια για τον εισηγητή:
Ο Παναγιώτης Γαρουφαλίδης είναι αρχισυντάκτης στο Pharma Journal (www.pmjournal.gr) και content manager της Ristart Marketing Agency (http://www.ristart.gr/). Στο παρελθόν εργάστηκε στην Εκδοτική Βορείου Ελλάδος ως συντάκτης στην ειδησεογραφική ιστοσελίδα της εφημερίδας Αγγελιοφόρος. Σπούδασε στο τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και παρακολούθησε αντίστοιχα μαθήματα στο City University London στα πλαίσια ειδικού προγράμματος. Τα τελευταία χρόνια γράφει για τις εξελίξεις, τις καινοτομίες και την επιχειρηματικότητα στον τομέα της υγείας και της φαρμακευτικής βιομηχανίας ενώ παράλληλα δημιουργεί και διαχειρίζεται το περιεχόμενο εταιριών.