Η υπηρεσία του Affiliate Marketing είναι συνώνυμη του “Performance Marketing”, καθώς είναι η μόνη υπηρεσία που προσφέρεται με μοντέλο πληρωμής το CPA (Cost Per Action). Λόγω αυτής της διαφοροποίησης από τους άλλους τρόπους προώθησης, η υπηρεσία έχει και κάποιες ιδιαιτερότητες σχετικά με την υλοποίησή της. Στο workshop αυτό, θα παρουσιαστούν συνοπτικά τα βασικά σημεία προσοχής που χρειάζεται να προσέξει ένας διαφημιζόμενος τόσο κατά το στήσιμο ενός affiliate προγράμματος, όσο και κατά τη διάρκεια που «τρέχει» το πρόγραμμα, γνωστό και ως “Program Management”.
Εισηγητής: Γιώργος Σωτηρόπουλος, Co-founder, Linkwise
Ο Γιώργος Σωτηρόπουλος είναι συνιδρυτής και Client Services Director της Linkwise. Είναι υπεύθυνος για τις επαφές με όλους τους πελάτες που συνεργάζονται με τη Linkwise ως διαφημιζόμενοι στο Affiliate Network.
Έχει εργαστεί στα Client Departments των 2 μεγαλύτερων διαφημιστικών στην Ελλάδα, της UpSet! και της Spot JWT. Από τα “χέρια” του έχουν περάσει accounts όπως η Vodafone, η Eurobank, το “Πάμε Στοίχημα” και ο Alpha TV.
Σπούδασε στο τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και συνέχισε τις σπουδές του στην Αγγλία με ένα μεταπτυχιακό στη Διαφήμιση και στο Marketing στο Leeds University Business School.