09:30 - 10:00 | Προσέλευση - Networking
_
10:00 - 10:45 | Χαιρετισμοί - Παρουσίαση έρευνας
Οι χαιρετισμοί και η παρουσίαση έρευνας για την αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου δίνουν τον τόνο της ημέρας, με επίκεντρο τις τάσεις και τα δεδομένα που διαμορφώνουν την αγορά!
10:45 - 12:00 | The Future of Commerce: AI, Personalization, and Beyond
Μια δυναμική συζήτηση για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη και η εξατομίκευση αλλάζουν τον κόσμο του εμπορίου. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν για τις τεχνολογίες που οδηγούν τη μετάβαση σε πιο καινοτόμα και αποτελεσματικά επιχειρηματικά μοντέλα.
12:00 - 13:00 | Omnichannel Revolution: Creating Seamless Customer Experiences
Η εποχή του omnichannel είναι εδώ! Μια σειρά από experts θα μοιραστούν στρατηγικές για τη δημιουργία μιας ενιαίας εμπειρίας πελάτη, γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ φυσικών και ψηφιακών καναλιών.
13:00 - 14:00 | Data-Driven Growth: Analytics, Insights, and Decision-Making
Οι επιχειρήσεις που αξιοποιούν δεδομένα για τη λήψη αποφάσεων πρωταγωνιστούν. Σε αυτήν την ενότητα, θα βρεθούν στο επίκεντρο τα εργαλεία και οι στρατηγικές που μετατρέπουν τα δεδομένα σε ανάπτυξη, με πρακτικά παραδείγματα και εφαρμογές.
14:00 - 14:30 | Διάλειμμα - Ελαφρύ Γεύμα - Networking
_
14:30 - 15:30 | Efficient Logistics & Payments and Fulfillment in e-business
Η εφοδιαστική αλυσίδα και οι πληρωμές αποτελούν κλειδί για την επιτυχία στο e-business. Αυτή η ενότητα θα επικεντρωθεί στις λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και την ικανοποίηση των πελατών.
15:30 - 16:30 | Customer Engagement 4.0: Strategies for Retention and Loyalty
Η νέα εποχή της αλληλεπίδρασης με τους πελάτες απαιτεί καινοτόμες προσεγγίσεις για να διατηρηθούν μακροπρόθεσμα. Σε αυτήν την ενότητα, θα παρουσιαστούν εργαλεία και τεχνικές που προάγουν τη δέσμευση και τη δημιουργία πιστών πελατών.
16:30 - 17:30 | Leaders’ Summit: What's Next?
Οι κορυφαίοι leaders του κλάδου θα μοιραστούν το όραμά τους για το μέλλον. Στο κλείσιμο της ημέρας, αναδεικνύονται οι προοπτικές και οι επερχόμενες τάσεις που θα καθορίσουν τη στρατηγική του αύριο!