The iMarketing Society hub
12:00 – 14:30, Αίθουσα Βεργίνα
Η παράλληλη εκδήλωση οργανώνεται από το iMarketing Society www.imarketingsociety.org, μια πρόσφατη πρωτοβουλία με στόχο τη δικτύωση όσων ασχολούνται με το digital marketing, την προαγωγή σχετικής γνώσης, καλών πρακτικών και περιεχομένου. Θα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε τις δραστηριότητες της πρωτοβουλίας αυτής, να δείτε αποτελέσματα πρόσφατων ερευνών, να συναντήσετε start-ups και επαγγελματίες του ευρύτερου οικοσυστήματος του digital marketing.
Ειδικότερα η εκδήλωση θα περιλαμβάνει:
12:00 – 12:30: παρουσίαση των αποτελεσμάτων σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών μέσων και των κοινωνικών δικτύων από τις ελληνικές επιχειρήσεις, της έρευνας «Ελληνικό βαρόμετρο μάρκετινγκ» του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ και της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ
12:30 – 13:00: παρουσίαση των αποτελεσμάτων έρευνας για την ελληνική αγορά εργασίας του digital, σε συνεργασία με το Skywalker.gr
13:00 – 14:30: στα αντίστοιχα θεματικά corners
–> θα συναντήσετε start-ups στο χώρο του digital, με στόχο την παρουσίαση καινοτόμων ιδεών και τη συνάντηση με δυνητικούς συνεργάτες, ενέργεια σε συνεργασία με την πρωτοβουλία Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών http://acein.aueb.gr/
–> θα γνωρίσετε την ευκαιρία του mentoring, σε συνεργασία με την πρωτοβουλία Job-pairs www.job-pairs.gr, όπου υποψήφιοι mentors (πιο έμπειροι στο digital marketing) και mentees (λιγότερο έμπειροι στο χώρο) θα μπορούν να δηλώνουν την πρόθεσή τους να ενταχθούν σε μια διαδικασία όπου οι πρώτοι θα υποστηρίξουν τους δεύτερους σε έναν επαγγελματικό τους προβληματισμό
–> θα ενημερωθείτε και θα μπορείτε να ενταχθείτε στο networking του iMarketing Society, τις συναντήσεις μεταξύ επαγγελματιών του χώρου
–> θα μάθετε για τα projects που υλοποιούνται στο πλαίσιο του iMarketing Society.
Ως πρώτη δράση τέτοιου είδους, η συγκεκριμένη εκδήλωση θα είναι ανοιχτή σε όλους τους ενδιαφερόμενους και όχι μόνο στα μέλη του iMarketing Society.