Ύφεση, αύξηση ΦΠΑ, και άλλα δεινά. Μήπως τελικά η παραδοσιακή πώληση υπηρεσιών και προϊόντων δυσκολεύουν την επαγγελματική σου ζωή; Σου φαίνεται σπαζοκεφαλιά να ανακαλύψεις νέους τρόπους για την αύξηση του πελατολογίου σου; Σε αυτό το workshop θα δεις απλούς, αλλά σημαντικούς τρόπους για να αυξήσεις το πελατολόγιό σου. Αρκεί να έχεις την υπομονή και τη θέληση για το διαφορετικό! Εδώ θα μιλήσουμε για ένα μέρος του Digital Marketing και για ορισμένα εργαλεία που μπορούν να φέρουν περισσότερα από όσα θεωρείς! Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αξίζουν πολλά περισσότερα από όσα τους προσφέρουν.

Εισηγητής: Νικόλας Ζαρταλούδης, Digital Marketing Project Manager, The City Never Sleeps Ltd

Nicholas ZartaloudisΟ Νικόλας Ζαρταλούδης είναι απόφοιτος του Αμερικανικού Κολεγίου Ελλάδος (Deree College) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με έμφαση το Marketing και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην Επικοινωνιακή Πολιτική από το City University, London. Έχει εργαστεί 11 χρόνια ως Product/Project Manager σε εταιρείες τηλεπικοινωνιών και mobile marketing στην Ελλάδα. Το 2013 δημιούργησε τη δική του εταιρεία Digital Marketing, ώστε να αφοσιωθεί σε αυτό που τον εξιτάρει περισσότερο, την Επικοινωνία και τη Διαφήμιση. Από τον Σεπτέμβριο του 2015 έχει μεταφερθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο όπου και συνεργάστηκε με την Google UK στο έργο Digital Garage ώς mentor μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο κομμάτι του Digital Marketing. Από τον Απρίλιο συνεργάζεται με την Knowcrunch ως εισηγητής του Professional Diploma Digital and Social Media