Με τα Social Media αυτή τη στιγμή να αποτελούν ένα από τα ισχυρότερα επικοινωνιακά online κανάλια, οι σύγχρονοι managers καλούνται να «διαχειριστούν» ένα ατέρμονο κυνήγι μεταξύ ανθρώπων & δεδομένων. Data | Users | Clients | Reach |Engagement | ROI | Influence | Brand Loyalty…  Τελικά, πως οφείλει να σκέπτεται & να δρα ένας πετυχημένος Social Media Manager;

Εισηγητές: Κωνσταντίνος Καλαμίδας & Κυριάκος Καραπινίδης, SHARE social agency

Ο Κωνσταντίνος Καλαμίδας είναι Σύμβουλος Επικοινωνίας και Διαφήμισης, με μεταπτυχιακές σπουδές στο Digital Marketing & τα Social Media. Περνώντας από θέσεις υπευθύνου επικοινωνίας και προβολής σε εταιρείες και οργανισμούς της Θεσσαλονίκης ιδρύει το 2012 τη SHARE* social agency την οποία και διευθύνει ως τώρα. Ταυτόχρονα είναι o εμπνευστής των ημερίδων  Social Safety & των Digital Aces, Innovative Social Media Seminars καθώς και ομιλητής σε συνέδρια ανά την Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή με τη SHARE έχει αναλάβει το social media management & marketing υποκαταστημάτων – ομίλων όπως αυτών της SHELL Hellas και της Mikel coffee company, καθώς και δεκάδων εμπορικών επιχειρήσεων κυρίως στη Β. Ελλάδα. Πρωτοπόρος και καινοτόμος ήταν αυτός που «έστησε» brands σε Social Media όπως στο Instagram από το 2012, σε Snapchat και Εllo.co στις αρχές του 2015. Το 2014 δημιουργεί σε επιχείρησεις το Social Wall ως main spot για selfie.

O Κυριάκος Καραπινίδης είναι απόφοιτος του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Σχολή Διοίκησης & Επικοινωνίας, Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης (Marketing). Αυτή τη στιγμή, είναι Senior Social Media Manager στη SHARE social agency. Παράλληλα ανήκει στην ομάδα του Social Safety.gr και στη θέση του Managing Director. Τέλος, είναι Scientific Associate στα Digital Aces, Innovative Social Media Seminars.