Μήπως ξοδεύετε αρκετό χρόνο προσθέτοντας στα στοιχεία των πελατών σας σε υπολογιστικά φύλλα; Έχετε άραγε αναζητήσει τρόπους να αυτοματοποιήσετε ορισμένα από τα καθήκοντα του marketing; Στο παρακάτω άρθρο θα ανακαλύψετε 4 τρόπους για να εξοικονομήσετε χρόνο με τα Social Media εργαλεία.
Ελέγξτε τις προοπτικές σας
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μηχανή αναζήτησης του Twitter αλλά η διαδικασία μπορεί να είναι αρκετά χρονοβόρα. Αντί λοιπόν να μπείτε στη διαδικασία για παράδειγμα να βρείτε κατοίκους στην Ελλάδα μεταξύ 18-35 όπου οδηγούν Mini Cooper μπορείτε απλώς να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο Audiense.
Τμηματοποιήστε το κοινό σας
Είναι δύσκολο, η αλήθεια είναι, να θυμηθούμε τη ζωή μας πριν από τα Google Analytics. Τώρα μπορείτε εύκολα και γρήγορα να διαχωρίσετε το κοινό σας βάσει των δημογραφικών στοιχείων κάτι το οποίο μπορεί να σας φανεί αρκετά χρήσιμο ακόμα και αν ψάχνετε ιδέες για να μεγαλώσετε το κοινό σας. Επιπλέον, την ίδια χρήση ακριβώς έχει και το Facebook Insights στη σελίδα σας στο Facebook. Με τη χρήση του μπορείτε να δείτε την ηλικία, το φύλο, που ζουν αλλά και τις γλώσσες που χρησιμοποιούν.
Η σωστή χρήση των leads
Η χρήση των leads ανοίγει πλέον έναν νέο κόσμο σε ότι αφορά τα αυτοποιημένα εργαλεία. Νέα εργαλεία σας επιτρέπουν να συνδεθείτε στρατηγικά ώστε να αλληλοεπιδράσετε με το κοινό σας. Ας μη ξεχνάμε πως η ανθρώπινη αλληλεπίδραση είναι απαραίτητη. Ο πελάτης ή το ακροατήριο σας έχει ανάγκη να γνωρίζει ότι υπάρχουν πραγματικοί άνθρωποι πίσω από την επιχείρηση σας. Ένα εργαλείο όπως το Socedo θα μπορούσε να σας φανεί αρκετά χρήσιμο για αυτό το σκοπό καθορίζοντας από την αρχή τι θέλετε να επιτύχετε.
Σχεδιασμός και πρόγραμμα του περιεχομένου
Η δημοσίευση του περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο δεν είναι πάντα δυνατή, ειδικά όταν μιλάμε για διαφορετική ζώνη ώρας από τους πελάτες σας. Έτσι λοιπόν, το Facebook παρέχει όπως ήδη γνωρίζετε, τον προγραμματισμό του περιεχομένου. Αντίστοιχα με το Facebook το ίδιο μπορείτε να πράξετε και στο Twitter ενώ επιπρόσθετα το CoSchedule σας επιτρέπει να συνδεθείτε στο WordPress κάνοντας χρονοδιάγραμμα για τις αναρτήσεις σας στα κοινωνικά δίκτυα.
Λάβετε υπόψη ότι ο καλύτερος τρόπος να εμπλακείτε με το κοινό σας είναι όταν οι ίδιοι παρακολουθείτε στενά αυτά τα εργαλεία προκειμένου να έχετε τα αποτελέσματα τα οποία θέλετε.