Με τη συμμετοχή περισσότερων από 2.000 συνέδρων, ολοκλήρωσε τις εργασίες του το 6ο Συνέδριο e–Business & Social Media World , που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 20 Ιουνίου 2017 σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, με κεντρικό τίτλο «Grow your e–business: Unleash the Power of Social Data!».
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους απευθύνοντας χαιρετισμό από το βήμα του Συνεδρίου, ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, κος Αντώνης Παπαδεράκης, ο Αντιπρόεδρος της ΕΕΤΤ, κος Κωνσταντίνος Δεληκωστόπουλος, ο κος Σπύρος Παπαγεωργίου, Πρόεδρος του IAB Hellas, και ο κος Πάρης Κορωναίος, Γενικός Διευθυντής του GR.EC.A.
Κατά την πρώτη ενότητα του συνεδρίου (e–Business Transformation: The Social Retail Business!) αναλύθηκαν οι τάσεις που διέπουν το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, με έμφαση στα Big Data και το Content, αλλά και οι βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθούν οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τα Social Media, για την περαιτέρω ανάπτυξη των «e» -και όχι μόνο- καταστημάτων, στο πλαίσιο του ευρύτερου Ψηφιακού Μετασχηματισμού.
Η δεύτερη ενότητα (Smart tools – Big Business: The Era of Numbers!) ήταν αφιερωμένη στο οικοσύστημα του eCommerce, με ιδιαίτερη έμφαση στις Ηλεκτρονικές Πληρωμές και τις πλατφόρμες eCommerce, ενώ άκρως ενδιαφέρουσα ήταν η συζήτηση μεταξύ φορέων και εταιρειών που εμπλέκονται με τις Μεταφορές και τα Logistics, στο πλαίσιο του σχετικού round table που έλαβε χώρα.
Στην καταληκτική ενότητα (Digicalypse: Time to change your Future!), έγινε ειδική μνεία στα σύγχρονα εργαλεία και τις τεχνικές που μπορούν να αξιοποιήσουν οι marketers μέσω των Ψηφιακών Καναλιών, προκειμένου να διασφαλίσουν τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα προώθησης των eShops, κι επομένως να επιτύχουν περισσότερα Conversions, άρα αύξηση των πωλήσεων. Εκτός των άλλων, παρουσιάστηκαν ενδιαφέρουσες θεματικές όπως τα Social Media που χρησιμοποιούνται στην Κινεζική αγορά, ενώ τα fake news και η αντιμετώπισή τους, είχαν ιδιαίτερη θέση στην ενότητα αυτή. Τα δύο θεματικά panels που στελέχωσαν επαγγελματίες της Ψηφιακής Αγοράς, προσέλκυσαν το ενδιαφέρον του κοινού, κλείνοντας με απόλυτη επιτυχία τις εργασίες του φετινού Συνεδρίου.
Πλήθος κόσμου παρακολούθησε τα 20 θεματικά workshops που παρουσίασαν εξειδικευμένοι εισηγητές και επαγγελματίες του χώρου, καλύπτοντας εξειδικευμένες πτυχές του Digital Marketing και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, προσφέροντας μία χρηστική εμπειρία στους συμμετέχοντες.
Παράλληλα, οι συμμετέχοντες στο Συνέδριο είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια εξειδικευμένη θεματική ενότητα, αφιερωμένη στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, με τίτλο: «Forward Thinking Zone: Digital Transformation». Μέσα από έναν ανοιχτό διάλογο με το κοινό, οι εισηγητές προσπάθησαν να μεταδώσουν στις επιχειρήσεις την ανάγκη να κατανοήσουν και να ενστερνιστούν τη νέα πραγματικότητα, ώστε να γίνουν κομμάτι μιας νέας γενιάς ελληνικών επιχειρήσεων που θα μπορεί να σταθεί όχι απλά σε εθνικό επίπεδο αλλά κυρίως στον διεθνή επιχειρηματικό ανταγωνισμό, πλεονεκτώντας σε στρατηγική σκέψη, εξειδικευμένα στελέχη και ολοκληρωμένη digital οργάνωση και παρουσία.
Στο πλαίσιο του Συνεδρίου, απονεμήθηκαν όπως κάθε χρόνο τα e–Bizz & Social Media Awards, με στόχο την επιβράβευση των καλύτερων εταιρειών, brands και στελεχών, στους κλάδους του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, του Digital και της Διαφήμισης.
Κορυφαία συνάντηση των επαγγελματιών στα Social Media, το Marketing και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Το Συνέδριο e-Business & Social Media World, διοργανώνεται από την Smart Press με πυλώνες τα InfoCom και Social Media Life. Αποτελώντας το μεγαλύτερο συνέδριο στο χώρο των Social Media, του e–Business και του Marketing, έχει καθιερωθεί ως το ετήσιο ραντεβού των στελεχών της συγκεκριμένης αγοράς, όσο και των εταιρειών που χρησιμοποιούν τις εξειδικευμένες υπηρεσίες και τα σύγχρονα εργαλεία του Ψηφιακού Marketing για την ανάπτυξη, προώθηση και εξέλιξη του e-Επιχειρείν.
Τα συνέδρια που διοργανώνει η Smart Press σε ετήσια βάση είναι:
Τα έντυπα περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας της Smart Press για το εν λόγω Συνέδριο είναι: