Κάθε πελάτης πριν προβεί σε κάποια ηλεκτρονική αγορά ενδιαφέρεται για το customer service. Είναι πάρα πολύ χρήσιμο να γνωρίζει ο πελάτης πριν αγοράσει το προϊόν σας ότι θα είστε στη διάθεση του προκειμένου να εξυπηρετηθεί για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει.
Οι πελάτες αποφασίζουν πάντα με το πορτοφόλι τους
Η σχέση ανάμεσα σας είναι απλή. Εσείς έχετε ένα προϊόν όπου ενδιαφέρονται να αγοράσουν. Κάθε φορά όμως που πλησιάζετε κοντά τους εκείνοι απομακρύνονται. Υπάρχουν πράγματα για την εξυπηρέτηση πελατών όπου οι επιχειρήσεις ήδη γνωρίζουν, όπως η υποστήριξη τους σε κάποιο πιθανό πρόβλημα που θα προκύψει, να είναι ευγενικοί οι εργαζόμενοι και να δείχνουν σεβασμό στους πελάτες. Το ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί δε συμβαίνει πάντα αυτό; Αν δημιουργηθεί το οποιοδήποτε πρόβλημα και χρειαστεί ο καταναλωτής να επικοινωνήσει με την εταιρεία σας και δεν υπάρχει customer service τότε αυτό μπορεί να δημιουργήσει μεγάλη ένταση και να χάσετε αρκετούς πελάτες και όχι μόνο εκείνον.
Οι πελάτες ως πρεσβευτές του brand σας
Οι έξυπνες επιχειρήσεις μπορούν να κατανοήσουν την αξία της τρέχουσας βάσης των πελατών τους αλλά ταυτόχρονα γνωρίζουν και τι θα πρέπει να κάνουν προκειμένου να τους κρατήσουν. Με επίκεντρο τους συγκεκριμένους πελάτες η εταιρεία σας ανθίζει κάνοντας αυτόματα customer service. Μια επένδυση στην εξυπηρέτηση πελατών μπορεί αργότερα να αποδειχθεί ότι είναι μια πηγή νέων πελατών. Ταυτόχρονα, μπορεί να είναι μια αρκετά αποτελεσματική, αξιόπιστη και δωρεάν διαφήμιση.
Πελάτες από καρδιάς
Ορισμένοι πελάτες θα συνεχίσουν να επιστρέφουν σε εσάς. Τους αρέσει η εταιρεία, τα προϊόντα σας και απολαμβάνουν τον τρόπο που πραγματοποιούν τις αγορές τους. Χρησιμοποιώντας τις διαπροσωπικές σας δεξιότητες παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών. Μια σειρά από επαφές όπου δεν σημαίνει μόνο η γνώση των ονομάτων τους για εσάς καθώς επίσης και η πώληση δεν είναι ο απώτερος στόχος, θα κάνει τους πελάτες να επιστρέψουν. Το κλειδί λοιπόν σε αυτή την περίπτωση είναι να γνωρίσετε τους ανθρώπους και όχι τους πιθανούς αγοραστές.