Τα LinkedIn groups προσφέρουν στα brands ένα περιβάλλον, στο οποίο μπορούν να συνδεθούν με το κοινό τους. Ταυτόχρονα, δίνουν τη δυνατότητα στους marketers να συγκεντρώσουν χρήσιμα insights για τα ενδιαφέροντα, τις ανάγκες και τα θέματα που απασχολούν την κοινότητα των χρηστών τους.
Με τα tips που ακολουθούν, θα αξιοποιήσετε στο έπακρο τις δυνατότητές τους.
Επιλέξτε το σωστό όνομα
Το όνομα που θα επιλέξετε για το group σας, θα επηρεάσει το πόσο εύκολα ή όχι θα σας βρουν οι χρήστες. Πριν αποφασίσετε το όνομα που θα του δώσετε, ξεκινήστε ορίζοντας το στόχο για τον οποίο το δημιουργείτε. Αν για παράδειγμα, το group σας απευθύνεται σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή, σκεφτείτε να την αναφέρετε.
Ταυτόχρονα, επιλέξτε ένα όνομα που περιλαμβάνει τα keywords που είναι πιθανόν να χρησιμοποιήσουν οι χρήστες στο search. Αυτό θα εξασφαλίσει στο group σας τη συχνότερη εμφάνισή του στα αποτελέσματα αναζήτησης, αυξάνοντας την οργανική σας προβολή.
Ενθαρρύνετε το διάλογο
Κάντε ερωτήσεις στα μέλη του group, ζητώντας τη γνώμη τους πάνω στα θέματα που σας απασχολούν. Τα LinkedIn groups αποτελούν μια πλούσια πηγή πληροφόρησης για τους social media marketers. Τα μέλη ενδιαφέρονται για το industry στο οποίο έχετε expertise και πιθανώς αποτελούν το target group σας. Μπορείτε λοιπόν, να εκμεταλλευτείτε αυτή την κοινότητα, για να λάβετε απαντήσεις στα ερωτήματά σας και να ενημερωθείτε για τις ανάγκες τους.
Κάντε συνεχές monitoring
Μείνετε συντονισμένοι και παρακολουθήστε τις απόψεις των χρηστών, καθώς μπορούν να αποτελέσουν χρήσιμα στοιχεία για τις μελλοντικές σας στρατηγικές αποφάσεις. Θυμηθείτε πως το περιεχόμενο που δημοσιεύετε στο group σας, θα πρέπει να είναι σχετικό και ενδιαφέρον για τα μέλη, ώστε να λάβετε και relevant insights.
Αξιοποιήστε την επιλογή των announcements
To LinkedIn σας δίνει τη δυνατότητα ως admin ενός group, να στείλετε έως ένα announcement την εβδομάδα στα μέλη που έχουν επιλέξει να τα δέχονται. Απλά θα πρέπει να συμπληρώσετε ένα τίτλο (έως 200 χαρακτήρες) κι ένα μήνυμα (έως 4.000 χαρακτήρες). Στη συνέχεια, αυτό θα δημοσιευτεί αυτόματα ως featured discussion στο group και ταυτόχρονα θα σταλεί και ως email στα μέλη.
Extra tip: χρησιμοποιήστε τη συγκεκριμένη δυνατότητα όταν έχετε να επικοινωνήσετε κάτι σημαντικό με το κοινό σας, ώστε να μην θεωρηθεί ως spam από τα μέλη του group. Οι χρήστες έχουν την επιλογή να κάνουν opt-out, ώστε να σταματήσουν να λαμβάνουν τα επόμενα announcements.
Υιοθετήστε ένα προσωπικό tone of voice
Θυμηθείτε ότι στα groups, δημοσιεύετε posts ως άτομα και όχι ως group! Υιοθετήστε ένα οικείο και προσιτό ύφος στις αναρτήσεις σας και μη διστάσετε να αναφέρετε την προσωπική σας άποψη. Αν δεχτείτε σχόλια στα posts, απαντήστε σε καθένα ξεχωριστά και με personalized τρόπο. Μην ξεχνάτε πως ως διαχειριστές ενός LinkedIn group , έχετε τη δυνατότητα να στείλετε προσωπικό μήνυμα σε οποιοδήποτε μέλος επιθυμείτε.
Επενδύστε σε ενδιαφέρον περιεχόμενο
Οι χρήστες έχουν γίνει μέλη στο group σας, κατά πάσα πιθανότητα γιατί ενδιαφέρονται για αυθεντικό και χρήσιμο περιεχόμενο. Περιορίστε τα προϊοντικά σας μηνύματα και τις αναρτήσεις που αφορούν προσφορές και εκπτώσεις και επενδύστε σε συμβουλές που θα δώσουν λύσεις στις ανάγκες τους.
Extra tip: Να θυμάστε ότι μπορείτε να σημειώσετε ως featured τα posts που θεωρείτε περισσότερο σημαντικά, ώστε να εμφανίζονται στην κορυφή του group σας.
Πηγή: socialmediacircle.gr