Πόσες φορές έχει τύχει να είστε έτοιμοι να πραγματοποιήσετε μια αγορά μέσω eshop και τελευταία στιγμή αντί για προσθήκη στο καλάθι, και εν τέλει αγορά, καταλήγετε απλώς να κλείνετε τον browser; Κάπως έτσι πολλές φορές αισθάνονται και οι πελάτες σας. Το είδος ή η υπηρεσία όπου παρέχετε πρέπει να είναι χρήσιμη για αυτούς.

Τρεις συμβουλές για δυνατούς παίκτες στο ηλεκτρονικό εμπόριο

  1. Συνδέστε την αγορά τους με κάτι άλλο εξίσου χρήσιμο

Είναι μια τάση που παρατηρείται αρκετά συχνά τον τελευταίο καιρό. Ολοένα και περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα εκτός από ένα σημείο στη σελίδα τους που αναφέρουν τα προϊόντα τα οποία έχετε  ήδη δει, όταν φτάνετε στο καλάθι σας προτείνουν προϊόντα τα οποία σχετίζονται με την αγορά σας. Για παράδειγμα η αγορά ενός laptop θα μπορούσε να συνοδεύεται από την αγορά μιας ειδικής τσάντας για μεταφορά και προστασία. Σωστά;

  1. Ένα email υπενθύμισης για το καλάθι αγορών

Σε περίπτωση που κάποιος πιθανός πελάτης έχει εγκαταλείψει τον καλάθι του μια χρήσιμη τεχνική είναι χρησιμοποιώντας το email του να του υπενθυμίσετε ότι δεν έχει πραγματοποιήσει την αγορά του. Το μυστικό εδώ είναι να προσπαθήσετε να του κεντρίσετε το ενδιαφέρον δίνοντας και κάποια έκπτωση στο συγκεκριμένο προϊόν ώστε να μην υπάρχει ποσοστό εγκατάλειψης στο eshop σας.

  1. Κάντε τον καταναλωτή σας ambassador

Έχετε παρατηρήσει ότι μερικοί διάσημοι παρουσιάζουν κάποιο προϊόν και στη συνέχεια πιθανοί πελάτες σπεύδουν να το αγοράσουν; Το ίδιο ακριβώς μπορείτε να κάνετε και εσείς με τους συχνούς πελάτες σας ευχαριστώντας τον με κάποιο δώρο. Οι φίλοι του θα ενθουσιαστούν και θα ζητήσουν να αγοράσουν το εν λόγω προϊόν.