Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2022
10:00 - 10:30 | Έναρξη - Χαιρετισμοί
Κώστας Νόστης, CEO, Smart Press
Γιώργος Μαρκατάτος, Πρόεδρος, ΣΕΚΕΕ
Μαρίνα Βασιλαρά, Γενική Γραμματέας, GRECA
Το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο εξακολουθεί να αναπτύσσεται παρά τις νέες παγκόσμιες προκλήσεις βρίσκονται μπροστά του
Berina Tanovic, Messaging Partnership Manager, Rakuten Viber
Conversational commerce as the future of shopping
Καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο παρουσιάζει ταχεία ανάπτυξη και οι πελάτες γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί, κάθε πτυχή που σχετίζεται με την αξιοπιστία έρχεται στο επίκεντρο. Ποιοι είναι όμως οι παράγοντες που καθορίζουν την αξιοπιστία; Τι εργαλεία υπάρχουν και ποιες εγγυήσεις δίνονται; Πόσο συμβάλλει στις πωλήσεις; Οι πρωτοπόροι και καλύτεροι της αγοράς που το έχουν κάνει ήδη πράξη, δείχνουν το δρόμο στη συγκεκριμένη ενότητα.
10:30 - 11:15 | Αξιοπιστία: το «κλειδί» για τον ψηφιακό κόσμο
Συντονισμός: Σόνια Χαιμαντά, Δημοσιογράφος
Δημήτρης Δρόσος, Επίκουρος Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ψηφιακή Μυωπία
Μιχάλης Κλιαμενάκης, Προιστάμενος Εφοδιασμού Δικτύων, ΓΕΡΜΑΝΟΣ
G-CLICK & COLLECT – Σύγκλιση ψηφιακού και φυσικού κόσμου
Δημήτρης Λούντος, COO, e-fresh
Αξιοπιστία στο e-grocery
Άννα Μαρία Φίλιππα, Δικηγόρος, Εξειδικευμένη στο Δίκαιο του Internet και το Ηλεκτρονικό Έγκλημα
Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα: Προκλήσεις και Ασφάλεια
Καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο παρουσιάζει ταχεία ανάπτυξη και οι πελάτες γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί, κάθε πτυχή που σχετίζεται με την αξιοπιστία έρχεται στο επίκεντρο. Ποιοι είναι όμως οι παράγοντες που καθορίζουν την αξιοπιστία; Τι εργαλεία υπάρχουν και ποιες εγγυήσεις δίνονται; Πόσο συμβάλλει στις πωλήσεις; Οι πρωτοπόροι και καλύτεροι της αγοράς που το έχουν κάνει ήδη πράξη, δείχνουν το δρόμο στη συγκεκριμένη ενότητα.
11:30 - 12:30 | Η «εργαλειοθήκη» του ηλεκτρονικού εμπορίου
Συντονισμός: Χρήστος Κοτσακάς, Δημοσιογράφος
Νανά Ιωακειμίδου, Chief Communications Officer – Junior Partner, Generation Y
Customer – eStore: A Personal Relationship
Θωμάς Σλάμαρης, CEO, Iwant2help
Omni Channel Customer Service: Τι είναι και πως μπορεί μια μικρή επιχείρηση να το πετύχει;
Νίκος Πελέκης, E-commerce Manager, Funky Buhdda
The toolkit of an e-commerce manager: What, how and why
Το εργαλείο δεν κάνει μόνο τον τεχνίτη αλλά και το e-commerce! Ποια είναι τα εργαλεία που χρειάζεται κάθε επιχείρηση για μια αποτελεσματική δραστηριοποίηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο; Ποιες είναι οι πλατφόρμες, οι υπηρεσίες, το υλικό και το λογισμικό που ανοίγουν τις «πόρτες» του e-commerce; Ποιες καινοτομίες μπορούμε να ενσωματώσουμε στην καθημερινότητα της ελληνικής αγοράς, τι φέρνει το άμεσο μέλλον και πώς θα προετοιμαστούν για την επόμενη ημέρα οι ελληνικές επιχειρήσεις; Σε αυτά τα ερωτήματα – και όχι μόνο – θα δώσει απαντήσεις η συγκεκριμένη ενότητα.
13:00 - 13:45 | Conversion is the new currency
Συντονισμός: Βαγγέλης Ξανθάκης, Δημοσιογράφος
Δημήτρης Θεοφάνους, CEO, e-Turn
Site Conversion or Business Conversion?
Γιάννης Καραλής, coFounder Findbar
On-site search: Ο κρυμμένος θησαυρός του eCommerce
Κάρολος Τσιλιγκιριάν, CEO & Founder, GIM Agency
E-Shop! Μπορεί το καλό να γίνει καλύτερο;
Ως conversion ορίζεται το ποσοστό των επισκεπτών ενός ηλεκτρονικού καταστήματος που το επισκέφτηκαν και που, τελικά, αγόρασαν κάτι από αυτό. Με άλλα λόγια, είναι εκείνοι οι χρήστες του διαδικτύου που έγιναν πελάτες. Ποια όμως είναι τα μυστικά του conversion; Πως θα μειώσουμε το ποσοστό εγκατάλειψης; Πως θα αυξήσουμε τις πωλήσεις και πως θα δημιουργήσουμε επαναλαμβανόμενους και πιστούς πελάτες; Ανακαλύψτε γιατί, αυτή η μετατροπή, αποτελεί το νέο «νόμισμα» για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
13:45 - 14:30 | The last change of the last mile
Συντονισμός: Βαγγέλης Ξανθάκης, Δημοσιογράφος
Χρήστος Παπανδρόπουλος, CMO, BOX NOW
Γιατί οι θυρίδες παράδοσης δεμάτων (lockers) είναι η καινοτομία που αλλάζει το e- commerce και την εμπειρία του πελάτη;
Επαμεινώνδας Πλυταριάς, Product & Sales Supervisor, Intertech
Smart Locker – Optimizing Customer Experience
Νικόλας Χατζηδάκης, CTO & Co-Founder, After Sales Pro
From Last Mile to Smart Mile!
Φωτεινή Σκαπινάκη, Commercial Manager, Logika4PL
Παναγιώτης Καλικατζαράκης, Co – Founder, The Fashion Project
How to Scale Up Your eCommerce Order Fulfillment Strategy: The Fashion Project Story
Το last mile αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους «κρίκους» της αλυσίδας του ηλεκτρονικού εμπορίου. Είναι η τελευταία φάση της διαδρομής οποιασδήποτε αποστολής, από την αποθήκη στον τελικό προορισμό. Μέχρι πριν από λίγο καιρό θεωρείτο η «Αχίλλειος πτέρνα» του e-commerce. Ωστόσο, χάρη στις επενδύσεις από τις μεταφορικές αλλά και τα e-shops και marketplaces η κατάσταση έχει αλλάξει εντυπωσιακά. Σε κάποιο βαθμό τείνει να γίνει το νέο πεδίο ανταγωνισμού. Μάθετε για τα νέα προιόντα -όπως τα smart lockers- που αναμένεται να αλλάξουν προς το καλύτερο τις σχετικές υπηρεσίες, μεταμορφώνοντας και την εμπειρία του καταναλωτή.
15:15 - 16:00 | Leaders Summit: η επόμενη μέρα του e-Commerce
Συντονισμός: Βαγγέλης Ξανθάκης, Δημοσιογράφος
Δημήτρης Ανδριώτης, CEO, BOX NOW
Γιάννης Βασιλάκος, CEO, Κωτσόβολος
Κωνσταντίνος Βούζας, Διευθυντής BU Retail ΟΜΙΛΟΥ ΟΤΕ
Ηλίας Πίτσαβος, Head of Klarna Greece
Οι Leaders της αγοράς συναντώνται σε ένα roundtable και μιλούν για το μέλλον του e-commerce. Ποιες είναι οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες; Ποιες είναι οι λύσεις; Πως θα είναι η επόμενη μέρα; Πως διαμορφώνεται το τοπίο; Μάθετε τα μυστικά της επιτυχίας από τους ήδη επιτυχημένους της αγοράς.