Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022
09:30 - 10:15 | Έναρξη - Χαιρετισμοί
10:15 - 11:15 | The Social goes Personal
Συντονισμός: Σόνια Χαϊμαντά, Δημοσιογράφος
Konstantin Kostadinov, Senior Sales Director CEE & CIS Rakuten Viber
What is Super app and what does it bring to marketing
Τόλης Αϊβαλής, CEO Knowcrunch
Πως χρεώνουν τις digital marketing υπηρεσίες οι freelancers & τα agencies
Ξένια Κούρτογλου, MSc. Ιδρύτρια Focus Bari, e-satisfaction, MEX, Business Coach & Mentor, Συγγραφέας
Consumer First: You need to know me before you love me
Νατάσσα Μανίτσα, H2H marketing
Ηow your personal identity affects your brand identity
Έλενα Σπυροπούλου, Δικηγόρος
Η ιδιωτικότητα στη μετά cookies εποχή / Privacy in the after cookies era
Οι καταναλωτές δεν θέλουν να αισθάνονται ότι είναι προς… πώληση, ότι αποτελούν κουκίδες μιας άμορφης μάζας που ξοδεύει… Εάν τα Social Media κατακλύζονται από αναρτήσεις «πωλήσεων» παντός καιρού και για όλες τις φυλές, οι χρήστες δεν θα μπορούν να συνδεθούν ούτε με τα brands ούτε με τις εταιρείες και τα στελέχη τους.
Η τάση του 2021 (personalization) ενσωματώνεται στην καθημερινή πρακτική και όλοι κατατείνουν στην εξατομίκευση. Οι ειδικοί της αγοράς θα επικεντρωθούν στα προσωπικά δεδομένα, τα third-party cookies, το Content Segmentation και την εξατομίκευση (Programmatic Marketing, στοχευμένο Email Marketing, Proximity Marketing, Personalized Websites, Product recommendation engines και Retargeting).
11:15 - 12:00 | Leaders Summit: Κοστολόγηση των υπηρεσιών digital marketing - Πως χρεώνουμε και τι σε πελάτες
Συντονισμός: Τόλης Αϊβαλής, CEO KnowCrunch
Γιάννης Καραλής, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος Netsteps
Νίκος Ξυδάς, founder Humble
Εύη Μπουκώρου Γεωργούδα, Εμπορική Διευθύντρια, Generation Y
Κάρολος Pregkler, co – founder and general director digital wise
Δρ. Μιχάλης Σαραντινός, Managing Director STEFICON
Οι Leaders της αγοράς συναντώνται σε ένα roundtable και μιλούν έξω από τα δόντια για ένα από τα πιο δύσκολα sudoku του Digital Marketing: την κοστολόγηση των υπηρεσιών.
Ενώ οι υπηρεσίες είναι σαφείς, ενώ οι συναλλαγές και οι συμφωνίες είναι ξεκάθαρες, το γεγονός και μόνο ότι συχνά το ένα service μπερδεύεται με το άλλο ή συνιστά προϋπόθεση για το επόμενο βήμα, δυσκολεύει συχνά την υιοθέτηση ενός «κρυστάλλινου» μοντέλου πληρωμής.
Το round table του 11oυ Συνέδριο e-Business World and Digital Marketing 2022 θα εστιάσει στα μοντέλα πληρωμής και θα καταγράψει και θα αναλύσει τις απόψεις των ηγετών της αγοράς.
12:15 - 13:30 | The perfection of the Inception
Συντονισμός: Χρήστος Κοτσακάς, Δημοσιογράφος
Τάσος Βελιάδης, Partner/Chief Strategist Socialab
The story behind the story
Ελεάννα Πέτσα, SEO Specialist, Kaizen Gaming, SEO Instructor, Knowcrunch
The value of SEO for e-commerce
Άγγελος Περλέγκας, Digital Marketing Specialist
Ελλάδα 2023: «Το περιεχόμενο στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα
Παναγιώτης Καζάνης, Managing Director, BaaS | Digital
Deflections in digital advertising: Turn them into an advantage
Κάρολος Τσιλιγκιριάν, Ιδρυτής της GIM Greek Internet Marketing
Level up your business with multichannel personalized marketing
Βασίλης Παππάς, marketing strategist, Epixeirein.gr
Email Marketing: 3 λάθη που καταστρέφουν τις πωλήσεις σας και τι πρέπει να κάνετε
Η πανδημία δυνάμωσε τα μποφόρ του άνεμου των νέων τάσεων που φύσηξε και στην Ελλάδα με τα νέα εργαλεία να φυτρώνουν σαν μανιτάρια τόσο στο B2B περιβάλλον όσο και στο B2C πεδίο με όρους αγοράς.
Το 2023 το ψηφιακό marketing καλείται να «χωνέψει» τις κοσμογονικές αλλαγές που σημειώθηκαν στον χώρο, με την εκτόξευση του Tik Tok, τον μετασχηματισμό της Facebook σε Meta, την επέλαση του Metaverse, τη χρήση εφαρμογών AI και την εστίαση στα προσωπικά δεδομένα.
Και όλα αυτά μπερδεύονται μεταξύ τους για ένα τέλειο αποτέλεσμα που μοιάζει μαγικό. Είναι όμως έτσι τα πράγματα;
13:45 - 14:15 | Metrics and Money: Μύθοι και Αλήθειες
Συντονισμός: Χρήστος Κοτσακάς, Δημοσιογράφος
Παναγιώτης Τσαντίλας, Iδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος, Paloservices
Be datawise with web & social intelligence
Γιώργος Αραπογιάννης, Managing Director Human Minds – Digital Development Agency
2 Μύθοι + 1 Μεγάλη Αλήθεια για τα Digital Media που πρέπει να αντιμετωπίσουμε
Γεωργία Ζαχαράκη, Digital Strategy & Innovation Director Tempo OMD
Unlocking the Power of Metrics in Digital Advertising
Τα metrics κρατούν σταθερά το «ιερό δισκοπότηρο» του ενδιαφέροντος κλάδου ενώ κοινή είναι η διαπίστωση ότι η ενίσχυση του brand awareness και η δημιουργία leads και πωλήσεων αποτελούν κορυφαίες προτεραιότητες στο ψηφιακό marketing.
Ποιο είναι όμως το κοινό νόμισμα της Αγοράς και ποιος πρέπει να κουρδίζει και να ελέγχει τη διανεμητική μηχανή του χρήματος προς το ελληνικό internet; Διαθέτει κάποιος στην αγορά αξιόπιστα data και analytics ή ισχύει το «είσαι ό,τι δηλώσεις» και στα metrics;
14:30 - 15:00 | Content & Influencer Marketing: Pret a porter or Tailor made
Συντονισμός: Σόνια Χαϊμαντά, Δημοσιογράφος
Παναγιώτης Τσάγγας, Co-founder and CEO, Susurrus
Myths & Data: How much does Influencer Marketing actually cost
Γιώργος Παρατσοκης, Founder, Brand Strategist SEEN Brand Agency
Beware your Content, it becomes your Brand
Άννα Μαρία Φίλιππα, Δικηγόρος-εξειδικευμένη στο Δίκαιο του internet και στην Κυβερνοασφάλεια
Περπατώντας με ασφάλεια στο κόκκινο χαλί των influencers
Τα brands αναμένεται να ξοδέψουν έως και $15 δις έως το τέλος της χρονιάς για influencer marketing έναντι $8 δις το 2019, σύμφωνα με την εταιρεία Mediakix.
Πόσο γερός παραμένει ωστόσο ο δεσμός του content marketing και του native content με το influencer marketing και πόσο κινδυνεύουν οι influencers από τα avatars που δημιουργούν τα brands στο metaverse; Είναι οι influencers πολύ σκληροί για να πεθάνουν;
Μια δύσκολη εξίσωση με πολλούς αγνώστους «Χ» που θα επιχειρήσουν να αποκωδικοποιήσουν οι ειδικοί των κλάδων ανοίγοντας τα χαρτιά τους και περιγράφοντας σκηνές από την καθημερινότητά τους με τους πελάτες τους.