High Performance 360: The Future of Digital Marketing
10:00 - 10:30 | Έναρξη - Χαιρετισμοί
Σόνια Χαϊμαντά, Δημοσιογράφος, Αρχισυντάκτρια E-Commerce & Digital Marketing News, Smart Press
Αχιλλέας Καραδημητρίου, Διδάσκων Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών,
Δημοσιογράφος-Ερευνητής check4facts.gr
«Πλατφορμοποίηση, Ψηφιακός Μετασχηματισμός & Ψηφιακή Αναδιάταξη στην εποχή του e-business»
Ξένια Κούρτογλου, Ιδρύτρια Focus Bari & Resilience Expert
«ΑΙ : Ευκαιρία ή Απειλή; Η Κοινή Γνώμη Απαντά»
10:30 - 11:45 | Ενότητα 1: Digital Marketing & Influencers
Συντονισμός : Βαγγέλης Ξανθάκης, Δημοσιογράφος
Νίκος Ξυδάς, Ιδρυτής, Humble
«Social Media & Influencers Research 2024 for the Greek Market»
Τάσος Βελιάδης, Chief Strategist, Socialab
«No matter what you do, your job is to tell a story!»
Χριστίνα Φωτεινοπούλου, Senior Digital Consultant, Ascend
«Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω TikTok-er»
Αμαλία Νικολακοπούλου,Υπεύθυνη Επικοινωνίας και Διαχείρισης Social Media
«Η σωστή επιλογή του media content αλλά και των influencers και πως το πετυχαίνουμε αυτό»
Αντώνης Ξηρουχάκης, Marketing Director, Idefy
«Micro – Influencers – Το μέλλον του Influencer Marketing. Το εγχείρημα της Idefy»
11:45 - 14:00 | Ενότητα 2: Digital Marketing & Tactics
Η ενότητα θα εμβαθύνει σε καινοτόμες τακτικές που διαμορφώνουν το τοπίο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Ανακαλύψτε πρωτοποριακές προσεγγίσεις, στρατηγικές πληροφορίες και μεθοδολογίες τακτικής που οδηγούν σε επιτυχημένες καμπάνιες, σε ένα ταχέως εξελισσόμενο ψηφιακό οικοσύστημα.
Συντονισμός : Σόνια Χαϊμαντά, Δημοσιογράφος, Αρχισυντάκτρια E-Commerce & Digital Marketing News, Smart Press
Δημήτρης Ανδρεαδάκης, Digital Analytics Consultant, Sleed
«Google Analytics 4 Ecommerce Tracking Opportunities»
Χρύσα Οικονόμου, Co-Founder – Marketing Director, Felines Agency
«Best use of IG tools | Case study: Geisha Tuna»
Φανή Σοφιανού, Co-Founder – Creative Director, Felines Agency
«Social Proof: Τι είναι και πως συμβάλλει ραγδαία στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων»
Θοδωρής Βαμβακάρης, Co-Founder, Campaign
«Πολιτικές καμπάνιες στα Social Media στην Ελλάδα- Τάσεις και Προκλήσεις-είναι το Tik Tok η νέα πλατεία Συντάγματος;»
Γιώργος Παρατσόκης, Brand Facilitator, Founder, SEEN Brand Agency
«Brand storytelling: From attention to attraction»
Νανώ Παπαϊωάννου, Founder, Copyartist
«Copywriting & AI tools: λύσεις και προκλήσεις στο copywriting automation»
Άντζελα Κατσένη, Marketing Director, OCM digital media
«From Hashtags to High-Fives: Navigating the Social Media Storm with Grace and Grit»
Μαριέττα Σαρηγιαννίδου, Founder, Mynd.gr
«Instagram reels saved my life literally»
Χριστίνα Ντεχόλα, Content Strategist & Writer, Co – founder, Content Studio
«Τι είναι τα άρθρα γνώμης και γιατί φέρνουν στην επιχείρηση περισσότερους πελάτες;»
Έλενα Σπυροπούλου, Δικηγόρος, Σπυροπούλου και Συνεργάτες
«ΑΙ εφαρμογές και νομική ασφάλεια»
Ράνια Μυλωνά, Head of Social Media, Relevance Digital Agency
Τάσος Πλουμής, e-Commerce Director, Διάφανο
«Ok, but does it work? DIAFANO Xmas TikTok Case»
Χρύσα Φακή, Head of Sales, Generation Y
«AI: Marketing Beyond Frontiers»
Τίνα Μιχαηλίδου, Founder, GR8 Communication
«Influencers: Πραγματικοί επηρεαστές γνώμης ή μια socialmedia-κή φούσκα;»
14.00 - 14.30 | Διάλειμμα – Ελαφρύ Γεύμα - Καφές
_
14:30 - 15:30 | Ενότητα 3: Digital Marketing & Results
Συντονισμός : Σόνια Χαϊμαντά, Δημοσιογράφος, Αρχισυντάκτρια E-Commerce & Digital Marketing News, Smart Press
Κάρολος Τσιλιγκιριάν, Ιδρυτής, GIM – Greek Internet Marketing
«Digital Harmony: Success through omnichannel strategies and automations»
Άντζυ Χρόνη, COO iwant2help
«Clever tools for Simpleffective Marketing»
Έλενα Κωνσταντινίδου, Sales Manager, Yuboto
«Business Messaging & Marketing Services for a Multichannel Approach»
Παναγιώτης Τσαντίλας, CEO, Palowise
«Web & social intelligence and analytics with Power BI»
15:30 - 16:30 | Ενότητα 4: Digital Marketing & Services
Round Table: «Creative agencies VS Digital marketing agencies»
Συντονιστής: Αποστόλης Αϊβαλής, CEO, Knowcrunch
Σταύρος Κοντακτσής, CEO, Giraffes in the Kitchen
Νίκος Ξυδάς, CEO, Humble
Μιχάλης Σαραντινός, Διευθύνων σύμβουλος, STEFICON